Voi elämän kevät
Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?
Niin mutta siis kun mulla ei ole nyt sitten mitään millä soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Operaattorilta
Sun tarttee mennä elisan, dna:n soneran tai mikä liittymäs sitten onkin kauppaan, siellä ne avaa sun puhelimes, jos et voi niihin soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mutta siis kun mulla ei ole nyt sitten mitään millä soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:Operaattorilta
Hei kaunis kiitos sinulle!Alkuperäinen kirjoittaja v:operaattorisi sivuilta kohdasta omat tiedot näet puk koodin ym liittymäsi tiedot
Alkuperäinen kirjoittaja v:operaattorisi sivuilta kohdasta omat tiedot näet puk koodin ym liittymäsi tiedot
No ei maksa, mutta liittymän OMISTAJAN pitää tunnustautua pankkitunnuksilla sinne kun ekaa kertaa rekisteröityy.Alkuperäinen kirjoittaja sane:maksaako oma elisa kun pitää jotai pankkiasioita tehä ja oon alaikäinen ..??
Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämän kevät:Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?
PUK-koodi lukitsee SIM-kortin sikä sillä ole minkään valtakunnan tekemistä minkään Nokian tai puhelimen koodien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:jos on sen puhelimen pakkaus vielä jäljellä ni siinä paketissa on niitä tarroja jossa lukee liuta erilaisia koodeja. Ainakin Nokialaisissa. Just tuli jonku vanhan puhelimen laatikko vastaan ja huomasin siinä ne koodit.
no en tiiä. siinä laatikossa nyt kuitenki oli puk-koodi.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:PUK-koodi lukitsee SIM-kortin sikä sillä ole minkään valtakunnan tekemistä minkään Nokian tai puhelimen koodien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:jos on sen puhelimen pakkaus vielä jäljellä ni siinä paketissa on niitä tarroja jossa lukee liuta erilaisia koodeja. Ainakin Nokialaisissa. Just tuli jonku vanhan puhelimen laatikko vastaan ja huomasin siinä ne koodit.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämän kevät:Siis mulla ei toiminu yks näppäin taas puhelimestani ollenkaan ja näppäilin sitten kolme kertaa PIN-koodin väärin. Mistä ihmeestä saan PUK-koodin?