täällä ei oo noita tarjoustaloja.maximakasiini on mut siellä ei ollu.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Niitähän on joka paikassa. Kenkäkaupoissa, Hong Kongissa, Tarjoustalossa ym. ym.
ne "muotikengät",sandaalit joita on melkein kaikilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
ok. millaset ne oikein sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ne "muotikengät",sandaalit joita on melkein kaikilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
täällä ei ole tuota plantageniakaanAlkuperäinen kirjoittaja kova kysyntä vissiin:Plantagenissakin oli ainakin eilen. En yllä kattonu sen tarkemmin millaisia oli...
http://www.easyblog.dk/hamoghende/Blog%20Folder/croks.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok. millaset ne oikein sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ne "muotikengät",sandaalit joita on melkein kaikilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
huh!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.easyblog.dk/hamoghende/Blog%20Folder/croks.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ok. millaset ne oikein sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ne "muotikengät",sandaalit joita on melkein kaikilla.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mitkà ihmeen kroksit?
ei ollu onkohan noissa urheilitarvikeliikkeissä?Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Anttilasta saa
tuttu tilas postimyynnistä.käy anttilan nettisivuilla katsomassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ollu onkohan noissa urheilitarvikeliikkeissä?
mä tarviin ne jo huomiseksi niin en voi tilata. pitänee lähtee tonne kiertää vielä nuo urheilukaupat. tympii vaan jos turhaan meen.Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:tuttu tilas postimyynnistä.käy anttilan nettisivuilla katsomassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei ollu onkohan noissa urheilitarvikeliikkeissä?
ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
kuopiosta.tai se tos lähimpänä on minne lähtee niitä etsii.Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:mistä päin suomee yrität niitä metsästää?
mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
no siellä on varmaan kyllä joku halpakauppa mistä löytyyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kuopiosta.tai se tos lähimpänä on minne lähtee niitä etsii.Alkuperäinen kirjoittaja Marilyn81:mistä päin suomee yrität niitä metsästää?
en mä lapsille ku itselle työkengiksi pitäis saada,huomenna alkaa duuni.jäi tää vähän turhan viime tippaan.tytöllä on kahdet,saanu kummilta lahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
meillä itseasiassa ois yhdet ylimääräiset lasten popot
kuopiossa on maxi halpakauppa,mut siellä ei ollu. taitaa kuopiolaiset tykätä krokseista kun kaikki kaupat tyhjinäAlkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:Täällä on tuollainen Hintakaari ja sit Tokmanni, kummassakin oli.
mullakin on hiekkiskenkinä ne vitosen crocsit ja kyllä asiansa ajaa. toivottavasti löytyy sullekin edullisesti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä lapsille ku itselle työkengiksi pitäis saada,huomenna alkaa duuni.jäi tää vähän turhan viime tippaan.tytöllä on kahdet,saanu kummilta lahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|
jospa mä ne löytäisin. tai parempi löytyä kun lähden ajaa kuopion keskustaan asti!Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mullakin on hiekkiskenkinä ne vitosen crocsit ja kyllä asiansa ajaa. toivottavasti löytyy sullekin edullisesti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en mä lapsille ku itselle työkengiksi pitäis saada,huomenna alkaa duuni.jäi tää vähän turhan viime tippaan.tytöllä on kahdet,saanu kummilta lahjaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:mä en tiiä mitä ne lasten crocsit maksaa mutta täällä aikuisten aidot on jotain 40-50 euroa. noita feikkejä saa kyllä 5-15 euroon... mutta hei, voi jostain urkkaliikkeestä feikkejäkin löytyä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai siellä on vaan aitoja? paljonko niillä sit on hintaa? mä maksimissaan olisin 10e maksanu,sen hintasia feikit yleensä on ollu,ainakin muilla.Alkuperäinen kirjoittaja Känkkäränkkä:onko urheilukaupoissa niitä feikkejä? täällä on näkynyt vaan aitoja ja ne maksaa... voi hitsi kun siellä ei ole esim. Halpa-Hallia :|