Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 16:35 hep kirjoitti:britaxiltahan on tullut uusi väri Baby Safe Plus-kaukaloon (se testivoittaja), ihan mielettömän ihana harmaa/pinkki!! Hintai tais olla 149
juu pojille olen nähnyt monta hienoa...Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 18:12 piia kirjoitti:^ joo se on todellakin ihana!! pojille on myös tullut ihania uusia värejä, niitä ei vaan näy vielä britaxin nettisivuilla vaikka kaupoissa jo on!
no varmaan!täällä missä mä asun ei myydä britaxin autonistuimia:/Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 00:00 pallotaikina kirjoitti:mami87: Ei näytä kuvia löytyvän netistä vaikka niitä jo kaupoissa on. Se on 2007-värejä. Mä yhdyn edellisiin, se on sairaan hyvän näköinen kaukalo!
Tuollaiseen kaukaloon en kyllä lastani laittaisi. Oli jotenkin niin hölmön näköinen ja en oikein luottaisi muutenkaan vaunu merkin tuomaan kaukaloon, siis turvallisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:26 heinämamma kirjoitti:Emmaljungalta tulossa uusi kaukalo nyt keväällä. Lastentarvikkeesta sanoivat että tullee jo tammi-helmikuussa muutamia kappaleita. Käypä kurkkaamassa www.emmaljunga.se sieltä löytyy myös väri soft pink!
Oi,se ne molemmat vaaleanpunaiset sävyt oli tosi hienoja!Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:26 heinämamma kirjoitti:Emmaljungalta tulossa uusi kaukalo nyt keväällä. Lastentarvikkeesta sanoivat että tullee jo tammi-helmikuussa muutamia kappaleita. Käypä kurkkaamassa www.emmaljunga.se sieltä löytyy myös väri soft pink!