Mistä saa v.punaisia kaukaloita??

Lassie
Täällä on kanssa yksi, joka on pikkusen edullisempi http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=65
Vaihda väri valikosta vaaleanpunaiseksi =)

huomattu
Pikkupingviinin pitäjä näyttää mainostavan joka ketjussa tuota surkeaa halpis-kaukaloa. Tuo kaukalo on nähty enkä ikinä laittais lasta siihen, on niin rihveli!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2007 klo 00:00 pallotaikina kirjoitti:
mami87: Ei näytä kuvia löytyvän netistä vaikka niitä jo kaupoissa on. Se on 2007-värejä. Mä yhdyn edellisiin, se on sairaan hyvän näköinen kaukalo!
no varmaan!täällä missä mä asun ei myydä britaxin autonistuimia:/
Kiitti kaikille infosta! :flower:

heinämamma
Emmaljungalta tulossa uusi kaukalo nyt keväällä. Lastentarvikkeesta sanoivat että tullee jo tammi-helmikuussa muutamia kappaleita. Käypä kurkkaamassa www.emmaljunga.se sieltä löytyy myös väri soft pink!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:26 heinämamma kirjoitti:
Emmaljungalta tulossa uusi kaukalo nyt keväällä. Lastentarvikkeesta sanoivat että tullee jo tammi-helmikuussa muutamia kappaleita. Käypä kurkkaamassa www.emmaljunga.se sieltä löytyy myös väri soft pink!
Tuollaiseen kaukaloon en kyllä lastani laittaisi. Oli jotenkin niin hölmön näköinen ja en oikein luottaisi muutenkaan vaunu merkin tuomaan kaukaloon, siis turvallisuuteen.

Kauhean näköinen tuo Emmaljungan kaukalo! Kyllä huomaa että ei kannata vaunuvalmistajan laajentaa alaansa sellaiseen mitä ei osaa... Sama juttu Gracolla, ois pysynyt matkarattaissa.
Mä luotan Britaxiin ja Recaroon jotka on vuosikausia omaan alaansa tutustuneet ja istuimia testanneet, eivätkä enää harjoittele.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2007 klo 15:26 heinämamma kirjoitti:
Oi,se ne molemmat vaaleanpunaiset sävyt oli tosi hienoja!

Cheri
Maxi-Cosin Cabrio-kaukalossa on myös muutama pinkki malli, en vain tiedä saako niitä Suomesta ainakaan kaikkia värejä.

http://www.kidsroom.de/cgi-bin/kidsroom.shop/45b73120000a9ebe274050f33608061e/Catalog/1716/1

Yhteistyössä