Mistä saa pieniä kortsuja?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ostin kaupasta tavallisia ja meni melkein kaikki taskurahat ja nyt totesin että ne on aaaaivan liian suuria. Mistä saisi pienempiä? Netistä en voi ostaa ja hävettää jo etukäteen kysyä kaupasta pienempiä!
 
vierailija
Ei tää pysy päällä vaikka pidän reunasta kiinni ei tästä tuu mitään. Mistä sais pienempiä? Kiskalta? Saan yrittää enää yhden kerran tai jään muuten ilman :(
 
vierailija
Netistä saa (melkein) mitä tahansa. Sormisuojien (finger cot) nimellä myydään sitä, mitä etsit


Ja netti ja kaksplussan sivut olisivat muka turhaa ajan hukkaa....
Ei pidä paikkaansa.
En näistäkään sormisuojista mitään tietäisi ellei m1es olisi asiaa olisi valaissut tietämättömälle.
Nyt on kaksplussan 1/2-nakkimunaisille miehille oivallinen suojavälinekin olemassa.
 
vierailija
En mä voi tilata netistä. Ne oli Sultaneita mitkä ostin jo. En varmaan löydä pienempiä kaupasta enkä kehtaa askarrella jostain käsineistä kortsuja. Mitä sekin sanoo jos huomaa että ei se ole kortsu vaan joku kumikäsine. Mä en päässyt edes sisään asti kun se sanoi että ei tästä tuu mitään kun se kortsu tippu koko ajan. Vaikka pidin kiinni, se oli tosi liukas. Me katsottiin sitten vain Netflixiä mutta kyllä mä olisin halunnut yrittää vielä.
Entä jos on kuukautisten aikaan niin onko pakko laittaa kortsua? Jos odottais että sen kuukautiset on ja jos se suostuis antaa mun kokeilla ilman kortsua. Eihän silloin tulla raskaaksi? Mä en pysty ajatella muuta kuin että miltä se olis tuntunut jos olisin saanut kokeilla ihan kunnolla päästä sisään jne.
 
vierailija
En mä voi tilata netistä. Ne oli Sultaneita mitkä ostin jo. En varmaan löydä pienempiä kaupasta enkä kehtaa askarrella jostain käsineistä kortsuja. Mitä sekin sanoo jos huomaa että ei se ole kortsu vaan joku kumikäsine. Mä en päässyt edes sisään asti kun se sanoi että ei tästä tuu mitään kun se kortsu tippu koko ajan. Vaikka pidin kiinni, se oli tosi liukas. Me katsottiin sitten vain Netflixiä mutta kyllä mä olisin halunnut yrittää vielä.
Entä jos on kuukautisten aikaan niin onko pakko laittaa kortsua? Jos odottais että sen kuukautiset on ja jos se suostuis antaa mun kokeilla ilman kortsua. Eihän silloin tulla raskaaksi? Mä en pysty ajatella muuta kuin että miltä se olis tuntunut jos olisin saanut kokeilla ihan kunnolla päästä sisään jne.
Omin käsin onneen vaan.
 

Yhteistyössä