Mistä pojalle rippiristi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja etsivä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
esim ebay.com ista hakusanoilla gold cross necklace tai silver cross necklace. Sekä samoilla hakusanoilla etsimällä googlesta ja käyttämällä KUVAHAKUA SIELTÄ LÖYTYY ja tulee perille visalla vaan tilaa. ulkomailla valikoima huimasti suurempi kuin suomessa.

ebay.com tai google.com ja hakee kuvahaulla!! ja käyttää hakusanoina gold cross necklace tai silver cross necklace.
klikkailee ristin kuvista liikkeen sivuille ja monesta voi visalla tilata.
Valikoima USAssa laaja ja tulevat yleensä sieltä edullisia ja hyviä. eikä niinkuin junttisuomen ristit lyhyet ketjut ja pieni risti kuka poika noita muka pitäs varsinkaan isona.

Päädyin tänne ihan kuvahaulla rippiristi netistä. Löytyi sopiva sopivaan hintaan. Pojalle teräsristi on parempi kuin hopeinen, ei tummu ja kestää paremmin käyttöä.

Kiitos vinkistä! Kuvahaku todella oli näppärä keino nähdä kerta heitolla tarjontaa. Hain itse suoraan "rippiristi pojalle netistä" kun ei ole noita kauppoja ihan kulmilla. JulianKorulipas kyllä toimi:) Nopeaa ja tässä kuussa saa lahjapakkauksen 0€, toimituskulujahan ei ole. Ja mikä parasta ketjut on valmiina!

Kiitos vinkistä! Kuvahaku todella oli näppärä keino nähdä kerta heitolla tarjontaa. Hain itse suoraan "rippiristi pojalle netistä" kun ei ole noita kauppoja ihan kulmilla. JulianKorulipas kyllä toimi:) Nopeaa ja tässä kuussa saa lahjapakkauksen 0€, toimituskulujahan ei ole. Ja mikä parasta ketjut on valmiina!
Hyvä vinkki, kiitos! Noi laattamallit ihan huippuja: saajan mielestä! Sai nimittäin itse valita ja täytyypä myöntää etten olisi varmasti osannutkaan.

Tuntuu et on niin tyttömäisiä nuo ns.edulliset ristit. Varaa ei olis kamalan kallista ostaa, mutta hienon kuitenkin haluaisin ja pojalle kun tulee pitäisi olla vähän isompi kun nuo halvimmat 1cm x 2cm.

Poika haluaisi valkokultaisen, mutta saas nähdä löytääkö tällä budjetilla mitään... sikahintaisia nuo.

Mistä olette ristinne löytäneet ja minkä hintaisia?

Ostari verkkokauppasta löytyy edulliset ristiriipukset. Laaja valikoima koruja, ilmainen toimitus ja todella edulliset hinnat. Kannattaa käydä tutustumassa:
https://www.ostari.fi

Uusimmat

Yhteistyössä