Mistä pitkävartiset kengät, matalalla korolla, hoikalle säärelle?

Tänään taas kiersin kaksi kenkäkauppaa ja tulos nolla. Ei ole kivan näköistä kun varren yläosaan mahtuu nyrkki tai parhaimmillaan toinenkin jalka :headwall:
Mikä olettamus se on, että iso jalannumero (40-41) tarkoittaa paksuja sääriä. Kapeita varsiosia kyllä löytyy heti, kun korkoa on 10 senttiä. Mutta mie en haluis korkoa kauheasti, kun kuitenkin pituutta on omastakin takaa.

Onko joku hoikkasäärinen, isojalkainen löytänyt sopivat pitkävartiset kengät? Mistä ja mitä merkkiä, jos vaikka hiukan helpottaisi tätä etsintää.

mie
Hoikkasäärinen pienijalkainen ei löydä IKINÄ mitään saappaita! :/ Vagabondilta saattaa joskus löytyä, kokeile sieltä.. Ja aina kaikissa saappaissa on ne kamalat 10cm korot, entäs kun ei tykkää kävellä koroilla!

pitkät saappaat hoikalle jalalle..mun äiti yritti tyrkyttää niitä mulle, mutta mulla oli liikaa massaa sääressä..vaikka hoikat ne on kuitenkin..siis pitkät saappaat,värinä musta..eikä liian retrot vaan just näköiset mitä nyt käytetään..

Mä löysin juuri Sokokselta tosi nätit, nahkaiset, italialaiset + kapeavartiset saappaat matalalla korolla! Varsi ei tosin ole superpitkä, ei siis polveen saakka vaan pohkeeseen. Merkki Lav. Artigiana, 100% made in Italy. Ne on sellaista muodikasta ratsastussaapasmallia, mutta kuitenkin erittäin sirot ja ihanat jalassa. Olen pitkä ja hoikka ja kengän koko 39-40 :)

Yhteistyössä