Huomaa.............. niin ja peruna on kanssa yäks. Tänään tapojensa vastaisesti söi sitäkin hieman.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Onnistuisko hämääminen. Soseuta liha/kana/kala sauvasekoittajalla ihan mössöksi. Huomaisko?
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
Itseasias vasta muutama päivä sitten luin sen eka kerran oikein ja tajusin et se onkin äree eikä äiree!
:ashamed:
No tottahan- sieltähän mä oonki. Lakialta.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
Itseasias vasta muutama päivä sitten luin sen eka kerran oikein ja tajusin et se onkin äree eikä äiree!
(Niin ja äiree tarkottaa pohjanmaalla siis äitiä.)
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
No kyllä sun olis pitäny huomata- mulle huomautellaan siittä jatkuvasti. Tarttis vissiin olla joku yltiöpositiivinen, kun kaikki aina takertuu tohon heti kun mä jotain äsähdän :kieh:
Moon kans! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No tottahan- sieltähän mä oonki. Lakialta.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
(Niin ja äiree tarkottaa pohjanmaalla siis äitiä.)
:wave: Mistä päin soot? Moon EP ja Isoon lusikan pitäjästä jostakippäin.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Moon kans! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No tottahan- sieltähän mä oonki. Lakialta.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
(Niin ja äiree tarkottaa pohjanmaalla siis äitiä.)![]()
No kun ei syö :/ Kaikki muut tokikin, muttei tuo 2v.Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Soijaa ei pienelle pojalle liikaa, siinä kun on hormonivaikutuksia. Mieluummin osta vaikka broilerinjauhelihaa ja teet oikein hyviä pyöryköitä. Niitä syö koko perhe! Kana vois mennä muutenkin helpoiten; tehkää vaikka vartaita tai puikkoja niistä.
Moon täältä valkoosen isoon ristin viärestäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree::wave: Mistä päin soot? Moon EP ja Isoon lusikan pitäjästä jostakippäin.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Moon kans! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No tottahan- sieltähän mä oonki. Lakialta.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
Juu- moon tainnu ajaa siitä ohi joskusAlkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Moon täältä valkoosen isoon ristin viärestäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree::wave: Mistä päin soot? Moon EP ja Isoon lusikan pitäjästä jostakippäin.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Moon kans! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No tottahan- sieltähän mä oonki. Lakialta.Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Anteeks,ihan ohi sun aiheen mutta ku mua ärsyttää ku aina luen sun nikin että "Aamuäiree"![]()
![]()
![]()
Jos tiärät paikan.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel