Mistä perätilan voi itse päätellä??

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mulla rv 35 menossa ja viime neuvolan jälkeen tuntunut hirmuinen mulahdus. Neuvolassa siis oli rt vaikkakin pyörinyt 30 viikon jälkeen useasti perätilaan ja välillä taas raivotarjontaan.

Voiko merkkejä perätilasta olla painon tunne alhaalla, mahassa kova möykky ylhäällä ja koko masu on tosi täyden tuntuinen. Mahan ympäryskin kasvoi monta senttiä yhtäkkiä!! Hikka tuntuu alhaalla. Liikkeitäkin ehkä enemmän alhaalla mutta toisaalta se on vaan semmosta epämäärästä muljuntaa. Niin ja yhtäkkiä alkoi myös taas närästää ja olo muutenkin tukalampi :(

Kertokaas nyt millaiselta teistä on tuntunut kun vauva ollut perätilassa?

vieras
Mulla on molemmat olleet perätilassa, toinen loppuun asti ja toinen kääntyi rv36. Kyllä sen liikkeistä tunnisti, potkut osui alas ja pylly tuuppi tuonne kylkiluiden alle. Kädellä myös tunsi vatsan päällekin, miten päin vauva vatsassa on - siis joskus viikon 30 jälkeen ja siitä eteenpäin.

ap
Juu mullakin tosiaan semmonen kova möykky puskee kylkiluihin... Tämmöstä tunnetta ei vielä pari viikkoo sitten ees ollut. Ja jotenkin ehkä liikehdintä tuntunut alhaalla enemmän kun alapääkin on ihan hellänä... Ja välillä tuntuu että tulee pissat housuun kun oikeen tuuppasee.

eppu
Mä tunsin perätilavauvan pään selvästi kylkiluiden alapuolella, ja se erottui pepusta hyvin selvästi kun oli niin tasaisen pyöreä muodoltaan. Potkut osuivat aika alas kylkiin. Tämä siis viikoilla 30+

Mä kokeilin aina, missä kohtaa pää tuntuu. Se on aika selkeä silloin. Ne liikkeet kun saattoi tuntua milloin missäkin. Niin ja perätilassa potkut teki tosi häijyä tuonne alas. Raivotarjonnassa ei tee niin kipeää.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:
Mä kokeilin aina, missä kohtaa pää tuntuu. Se on aika selkeä silloin. Ne liikkeet kun saattoi tuntua milloin missäkin. Niin ja perätilassa potkut teki tosi häijyä tuonne alas. Raivotarjonnassa ei tee niin kipeää.
Juuri tältä tosiaan tuntuu! Tosi ikävältä tuntuu alhaalla nykyään liikkeet :( tais tää muksu sit tosiaan perätilaan takasin pyllähtää

Yhteistyössä