Mistä olette saanee ideat tatuointeihinne?

Tatskalehdestä löysin idean, sitä vähän muokattiin enemmän oman näköiseksi liikkeessä. Kahden viikon päästä menen laittamaan kuvaan jatkoa.

Alkuperäinen kuva oli impulssihankinta 18-vuotiaana, mutta ikinä kuva ei ole harmittanut.
 
Lehdestä otin ns. pohja kuvan eli köynnöksen kukat ja perhoset netistä, sit liikkeessä vielä muokattiin kuva mun näköiseksi, 26.9 on aika jollon menen kuvan ottamaan pohkeeseeni B) kyseessä on ensimmäinen tatuointi.
 
Mulla on vasemmassa olkavarressa isohko musta risti koukerokuvioilla. Halusin ristin ja mustana. Kerroin millasta koristelua siihen haluan ja tatskaliikkeessä se sisus suunniteltiin.
Oikeessa olkavarressa on ns liekki/tribaalisydän. Halusin sydämen mustana ja miehen kirjekaveri suunnitteli sen kun tiesi mun tyylin.
En kadu. Vuosia harkitsin ja kuukausia suunnittelin ja mietin mitä haluan.
 
idea on valmiina, mutta kuva kokonaisuudessan ja toteutuksessaan ei vielä.

eli, voisinpa kysellä uudestaan tässä ketjussa: oisko kellään linkkiä tai valmista kuvaa jostain keijusta/tytöstä/enkelistä/satuolennosta, mistä voisin saada vähän suuntaa?

sellaisen jonkun nimittäin haluaisin. sellaisen vähän arvuuteltavan, en kovin "selkeää"


ymmärsiköhän kukaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
idea on valmiina, mutta kuva kokonaisuudessan ja toteutuksessaan ei vielä.

eli, voisinpa kysellä uudestaan tässä ketjussa: oisko kellään linkkiä tai valmista kuvaa jostain keijusta/tytöstä/enkelistä/satuolennosta, mistä voisin saada vähän suuntaa?

sellaisen jonkun nimittäin haluaisin. sellaisen vähän arvuuteltavan, en kovin "selkeää"


ymmärsiköhän kukaan :whistle:
ilmeisesti ei

:kieh:
 
Jos ja kun otan nilkkaani tatuoinnin, otan siihen mallin ikuisimmasta ja vahvimmasta kuvasta jonka tiedän. Se on noin 5000 vuotta sitten Astuvansalmen kallioon piirretty viitteellinen, pelkistetty metsästäjänainen.

Piika-äiti
 
The titityy
Löytyi värityskirjasta ja sitä sitten fiksailtiin sopivaksi. :)

Muutaman viikon mietin. Katunut en ole kuvaa mutta ehkä se olisi voinut olla jossakin muussa kohtaa kroppaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
Alkuperäinen kirjoittaja DarlingDiva:
idea on valmiina, mutta kuva kokonaisuudessan ja toteutuksessaan ei vielä.

eli, voisinpa kysellä uudestaan tässä ketjussa: oisko kellään linkkiä tai valmista kuvaa jostain keijusta/tytöstä/enkelistä/satuolennosta, mistä voisin saada vähän suuntaa?

sellaisen jonkun nimittäin haluaisin. sellaisen vähän arvuuteltavan, en kovin "selkeää"


ymmärsiköhän kukaan :whistle:
ilmeisesti ei

:kieh:
katos tuolta ne angel ja fairy kohdat
http://www.tattoojohnny.com/tattoo-design-gallery.asp?k=&a=&c=bw,color&s=small,medium,large&r=12&m=
 
Eka tatuointi 18v, tilasin ajan vähän mielijohteesta ja etsin netistä kuvan samana aamuna kun aika oli :D Ei ole kaduttanut päivääkään.

Toisen tatuoinnin mieheni suunnitteli minulle, sitäkään ei tarvinnut miettiä eikä ole kaduttanut :heart:
 
tuttu
eka tatskarin kansiosta

toinen siitä, kun etunimeni on ns. konkreettinen > etsin sitä kuvaavan kiinalaisen kirjoitusmerkin

kolmanneksi omaideapohjainen lisäys ekaan tatskaan
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
eka tatskarin kansiosta

toinen siitä, kun etunimeni on ns. konkreettinen > etsin sitä kuvaavan kiinalaisen kirjoitusmerkin

kolmanneksi omaideapohjainen lisäys ekaan tatskaan
.. ja vastaukset muihin kysymyksiisi :)

ekan harkinta noin viikko päätöksentekoon, noin vartti kuvan valintaan
toka ja kolmas piiiiiitkän aikomuksen jälkeen (kun viimein sain aikaiseksi varata ajan), kun kuvaideat olivat jo valmiina

ja mitään en ole katunut, vaan lisää suunnittelen :)

paikkana lapaluu ja nilkka
 
Perhonen
Mulla on navan vieressä ihan simppeli perhonen. Se kuvaa mua tosi hyvin, koska olen kova jännittäjä. Siis perhosia vatsassa:)

Haaveilin tatskasta aikas kauan, sitten tutustuin yhteen tatskantekijään ja hän sen sitten teki. Olin 19v, kun tatskan otin. Yhtään en ole tatuointia katunut, koska se on ajatuksella otettu ja tehty. Raskauksien myötä on välillä kauhistuttanut, että millaiseksi se venähtää, mutta hyvin se on entiselleen palautunut.

 

Yhteistyössä