Mistä olet tällä hetkellä kiitollinen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maaiman parhaista lapsista, terveydestä, kivasta työstä, kivasta lämpimästä kodista jossa hyvä fiilis, maailman parhaasta koirasta (tänäänkin teki tosi hienoa duunia), sieniretkistä (ei siis mikään trippi vaan metsäretki), ihanasta syksystä, kohta saapuvasta joulusta!!!❤
 
vierailija
Maaiman parhaista lapsista, terveydestä, kivasta työstä, kivasta lämpimästä kodista jossa hyvä fiilis, maailman parhaasta koirasta (tänäänkin teki tosi hienoa duunia), sieniretkistä (ei siis mikään trippi vaan metsäretki), ihanasta syksystä, kohta saapuvasta joulusta!!!
Mitäs sä teitkään työksesi?

Ite olen kiitollinen työstäni, vaikka usein se aika pashaa onkin. Kuitenkin 5 vuotta sitten olin työtön, niin pitää olla tyytyväinen kun on vakiduuni. Logistiikan toimistohommia teen.

Toki myös lapsista, miehestä ja terveydestäkin - vaikka se jonkin verran onkin reistaillut.
 
Mitäs sä teitkään työksesi?

Ite olen kiitollinen työstäni, vaikka usein se aika pashaa onkin. Kuitenkin 5 vuotta sitten olin työtön, niin pitää olla tyytyväinen kun on vakiduuni. Logistiikan toimistohommia teen.

Toki myös lapsista, miehestä ja terveydestäkin - vaikka se jonkin verran onkin reistaillut.
Yrittäjä oon. (ihan kaikkea tai tarkkoja yksityiskohtia joistain asioista ei tohdi kertoa täällä koska täällä on kaikenlaista vipeltäjää lukemassa)

Hienoa, että ole vakiduunissa nyt! (y)
Olisko sinulla mahdollisuutta kehittää työstäsi mielekkäämpää?

Toivon sinulle tsemppiä ja hyvää terveyttä.❤
 
9MM
No tänään mukavata. Sain aamulla imuroituu. Eilen pyyhin seiniä ja tiskain. Luutuuminen odottaa viellä. Lapsi tuli mun luo yökylään. Tehtiin lihapullia ja spaghettia. Tyttö muovas pallot. Valitteli et on kylmää ku siinä oli kermaviili jääkaapista. Sit juteltiin kaikkee mukavaa. Joo oli väittely ku patitstelin lukee läksyn ääneen. Ku tyttö väitti et nyt luetaan ääneti sain kuulla olevani tyhmä iskä. Mut sitkun oltiin saatu iltatoimet tehtyy paljastettiin salaisuus ja me molemmat hihiteltiin sille. Et joo ihan mukava päivä.
 
No tänään mukavata. Sain aamulla imuroituu. Eilen pyyhin seiniä ja tiskain. Luutuuminen odottaa viellä. Lapsi tuli mun luo yökylään. Tehtiin lihapullia ja spaghettia. Tyttö muovas pallot. Valitteli et on kylmää ku siinä oli kermaviili jääkaapista. Sit juteltiin kaikkee mukavaa. Joo oli väittely ku patitstelin lukee läksyn ääneen. Ku tyttö väitti et nyt luetaan ääneti sain kuulla olevani tyhmä iskä. Mut sitkun oltiin saatu iltatoimet tehtyy paljastettiin salaisuus ja me molemmat hihiteltiin sille. Et joo ihan mukava päivä.
Lihapullataikina onkin välillä todella kylmää, että näpit jäätyy
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Siitä että American Airlines huolehtii matkustajiensa turvallisuudesta heittämällä 2 vuotiaan astmaatikon äitinsä kanssa ulos koneesta koska lapsi ei "suostunut" käyttämään maskia.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
Siitä että American Airlines huolehtii matkustajiensa turvallisuudesta heittämällä 2 vuotiaan astmaatikon äitinsä kanssa ulos koneesta koska lapsi ei "suostunut" käyttämään maskia.
Toi on niin hauska sanonta: ”heitettiin ulos koneesta/poistettiin lennolta”.:LOL:


Ihan hyvä että pääsivät pois. Kyllähän lapsen täytyy pystyä hengittämään!
 
Lapsista. Siitä, että vaimo ymmärtää (ainakin hieman) minua, vaikka en aina niin helppo olekaan. Luonnosta, joka jatkuvasti tarjoaa yllätyksiä ja ihmeteltävää. Seksistä.
Ehkä myös koronasta, joka on saanut laittamaan asioita uuteen tärkeysjärjestykseen.

edit. En siis ole itse koronaa sairastanut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä