Mistä nuori nainen?

  • Viestiketjun aloittaja reino44
  • Ensimmäinen viesti
reino44
Semmoinen 17-v isotissinen vois olla meikän makuun. Vuoden seurustelun jälkeen voitais mennä naimisiin.


Lehti: Frederik suosittelee nuorta vaimoa
16.1.2009 9:24

Laulaja Frederik kannustaa tänään Ilta-Sanomissa miehiä rakastumaan nuorempiin naisiin.
Nuoremmat naiset ovat Frederikin mieleen.
Nuoremmat naiset ovat Frederikin mieleen. (VESA KOIVUNEN)

- Nuori morsian ymmärtää meitä kaavoihin kangistuneita miehiä ja on valmis joustamaan toisin kuin joku kääkkänä muija, Frederik lataa IS:ssa.

Frederikin mielestä nuori nainen hyväksyy ikämiehen virheet paremmin kuin "pinttynyt vanhapiika". Hän kehottaa vanhempia miehiä nauttimaan nuorten naisten seurasta.

IS:n mukaan Frederik on seurustellut itseään reilusti nuoremman naisen kanssa seitsemän vuotta. Tarkkaa ikäeroa mies ei paljasta, mutta väittää sen olevan ennätyksellinen muihin julkkispareihin verrattuna. Frederikin tytär Saana on vain muutamia vuosia nuorempi kuin isänsä avopuoliso.
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos sinulla on valtaa, julkisuutta tai rahaa, asian järjestyminen ei pitäisi olla ongelma.
meillä näin,,minä nuori ja miehellä rahaa.
toki minä myös rakastan tätä ihmistä, oli hällä rahaa tahi ei :D
 
Tyttö kuin tiikeri
Vetäisepäs miehekkäällä äänellä Tsingiskaani avonaisella paidalla ja liimaa irtokarvoja rintaan ja kaljusi päälle, niin eiköhän irtoa.

Mennen Tullen - vettä vähän leukaan niiden tekohampaittes alapuolelle.

Mimmit käy kuumana
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mä en ymmärrä miten tuo Frederik on saanut nuoren naisen. Kuka haluaa olla tollasen vanhan elähtäneen pukin kanssa?
Niin ja minkälainen nainen haluaa miehen.. joka mollaa vanhempia naisia ( kummankin äiti on esim. "vanha nainen" ). Siinä tulee seinä vastaan vielä kummallakin. Kyllä aidosti kunnon mies saa naisen joka on vanhanakin kiva ja hauska.
 
Lunatic
Kyllä frederik oikeassa on.
Nuorilta on usein järki hukassa ja kun ei ole vertailupohjaa niin on helppo kuvitella että "tollanen miehen kuuluu kai ollakin". Sitten raotetaan jalkoväliä ja aletaan leikkiä aikuista ja rouvaa.

Minä en tosin koskaan ole sellainen ollut. Suurin ikäero on 7v kun ihastuin 16vuotiaana narkkariin.
:headwall:

Pannut tosin olen n.30v vanhemmankin kanssa.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mä en ymmärrä miten tuo Frederik on saanut nuoren naisen. Kuka haluaa olla tollasen vanhan elähtäneen pukin kanssa?
Niin ja minkälainen nainen haluaa miehen.. joka mollaa vanhempia naisia ( kummankin äiti on esim. "vanha nainen" ). Siinä tulee seinä vastaan vielä kummallakin. Kyllä aidosti kunnon mies saa naisen joka on vanhanakin kiva ja hauska.
Sillä iällä nyt ei ole väliä...enemmän olen ihmetellyt sitä miten ne nuoret naiset ovat näyttäneet niin kamalan vanhoille...en viitsisi kovasti kuuluuttaa nuorta naista itselleni jos nainen näyttää ikäänsä vanhemmalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mä en ymmärrä miten tuo Frederik on saanut nuoren naisen. Kuka haluaa olla tollasen vanhan elähtäneen pukin kanssa?
Niin ja minkälainen nainen haluaa miehen.. joka mollaa vanhempia naisia ( kummankin äiti on esim. "vanha nainen" ). Siinä tulee seinä vastaan vielä kummallakin. Kyllä aidosti kunnon mies saa naisen joka on vanhanakin kiva ja hauska.
Reetu haukkuu epäsuorasti kommenteillaan myös itseään...
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja seretre:
Minusta miehessä on jotain vikaa, jos ei pärjää omanikäistensä naisten kanssa.
no parremmin mäkin tuun toimeen vanhempien miesten kanssa, olenko mä nyt epänormaali?
luulen että se johtuu siitä että oon nähnyt ennemmän elämää kun monet mun ikäiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja seretre:
Minusta miehessä on jotain vikaa, jos ei pärjää omanikäistensä naisten kanssa.
Mun mies on kans viallinen kun meni 10vuotta vanhemman naisen kanssa naimisiin...
Tai sit me naiset vaan ollaan viallisia? Mulla kun ei ole ikinä ollut oman ikäistä. Nuorin on ollut mua 2 vuotta vanhempi :snotty:
 
heh
Mikäs niissä vanhemmissa miehissä, olenpa yhteen itsekin hurahtanut. Mutta vaadin kyllä että kunnioittaa kaiken ikäisiä, eikä ole tuollainen leuhkapukki...hyi, joku frederik...ihme killisilmiä ja kehtaa vielä noin puhua naisista. Kyllä sen sitten pitää edes olla charmikas ja herrasmies jos meinaa nuoremman saada :)
 
Älyä pitää olla
Jos mies tahtoo saada paljon nuoremman, niin ainakin mun mielestä siellä korvien välissä pitää olla jotain erikoisen ihanaa ja hyvää. sillä, mitä siellä lahkeessa roikkuu on aika vähän tekemistä asian kanssa.
 
seretre
Taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi. Tuolla omanikäisellä tarkoitin kyllä todella isoa ikäeroa. Jos aikuisilla ihmisillä on 10v ikäeroa, niin mielestäni silloin voidaan puhua vielä "omanikäisistä". Mutta jon ukko on 60v ja seurustelee jonkun reilu 20v kanssa niin silloin ei todellakaan painita enää samassa ikäluokassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä pitää olla:
Jos mies tahtoo saada paljon nuoremman, niin ainakin mun mielestä siellä korvien välissä pitää olla jotain erikoisen ihanaa ja hyvää. sillä, mitä siellä lahkeessa roikkuu on aika vähän tekemistä asian kanssa.
Kyllä silläkin on suuri merkitys mitä siellä housuissa on.
 
Älyä pitää olla
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Älyä pitää olla:
Jos mies tahtoo saada paljon nuoremman, niin ainakin mun mielestä siellä korvien välissä pitää olla jotain erikoisen ihanaa ja hyvää. sillä, mitä siellä lahkeessa roikkuu on aika vähän tekemistä asian kanssa.
Kyllä silläkin on suuri merkitys mitä siellä housuissa on.
muttei sillä housun sisällölläkään tee mitään, jos pää on tyhjä kuin ilmapallo.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja seretre:
Minusta miehessä on jotain vikaa, jos ei pärjää omanikäistensä naisten kanssa.
Mun mies on kans viallinen kun meni 10vuotta vanhemman naisen kanssa naimisiin...
Tai sit me naiset vaan ollaan viallisia? Mulla kun ei ole ikinä ollut oman ikäistä. Nuorin on ollut mua 2 vuotta vanhempi :snotty:
Höh, viallisia sitten tuntuu olevan joka ikäryhmässä ja sukupuolessa
 

Yhteistyössä