mistä naisellinen essu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zeee

Vieras
Mistä voisi löytää naisellisen esiliinan, jossa olkaimet eikä ainoastaan lenkkiä niskan taakse. En oikein osaa selittää. Haen siis sellaista vähän vanhanaikaista tyyliä.

Minkälaiset jalkineet sopisi tuon kanssa?

No jos googlaa "Sisäkön essu", niin ihan sellaista en nyt tarkoita. Hakusessa on sellainen "arkiessu", jollaisia ennen käytettiin yleisemminkin. Saa olla ruutua, ruusua, raitaa, rusettia jne.

apron11.JPG

Nii tällänen

Vai tällänen

red+vintage+apron+retro+apron+i+love+lucy.jpg

Turhaa etsit väittelyä sieltä missä sitä ei ole.

No mitä mä muistan niitä mun mummun ja isomummun essuja, niin kyllä niistä oli estetiikka kaukana. Arkista kangasta, arkinen malli. Se oli työvaate pellolle, navettaan ja keittiöön. (Millähän sihdillä se miesykkönen on taas niitä historiankirjojaa selaillut?)

No mitä mä muistan niitä mun mummun ja isomummun essuja, niin kyllä niistä oli estetiikka kaukana. Arkista kangasta, arkinen malli. Se oli työvaate pellolle, navettaan ja keittiöön. (Millähän sihdillä se miesykkönen on taas niitä historiankirjojaa selaillut?)

Tietenkin kangas oli arkista materiaalia. Mä puutuin lähinnä siihen, ettei käyttäjät silti mitään miehiä olleet, todellakaan.

Yhteistyössä