tumpelo
Ekaa kertaa tutustun ja olen vasta nyt alkanut asioimaan s kaupoissa.S-etukortti mulla tietenkin on.
ok,kiitosAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Käyt hakeen ne tunnukset lähimmästä s-pankista tai s-ryhmän kaupasta.
Kun pääkortti miehellä ja mulla rinnakkaiskortti, niin onnistuukohan se, että mä haen ne pankkitunnukset vain pitääkö miehen itse hakea?Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti:Kun S-pankki avattiin, perustettiin automaattisesti kaikille tili sinne.
Eli S-kanavalta ei näe tilin saldoa, vaan tarvitsee käydä jossain Prismassa ja siellä S-pankin toimipisteessä avaamassa ihan normaalit nettipankkitunnukset.
Kun ei ole tuota aikaisemmin käyttänyt, niin on kiva huomata sinne kertyneenkin vähän rahaa.
t.nimimerkillä mulla oli siellä reilu 300 euroa kun vihdoin tilinkäyttöoikeudet hain
Meillä s-tili on miehen nimissä ja minulla on rinnakkaiskortti ja laaja käyttöoikeus tiliin. Kummallakin on oma S-pankin Visakortti tälle samalle tilille.Kun pääkortti miehellä ja mulla rinnakkaiskortti, niin onnistuukohan se, että mä haen ne pankkitunnukset vain pitääkö miehen itse hakea?
Miehesi on täytynyt myöntää sinulle laaja käyttöoikeus tiliin, jotta voit saada pankkitunnukset. Muutoin miehen täytyy käydä henkilökohtaisesti hakemassa ne.Kun pääkortti miehellä ja mulla rinnakkaiskortti, niin onnistuukohan se, että mä haen ne pankkitunnukset vain pitääkö miehen itse hakea?
Ei tarvitse.En muista tarvittiinko hakemukseen miehen allekirjoitusta.
Kokeile muuttaa niitä lähetysasetuksia, jos siitä olisi apua. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia viestien saannissa, tulevat aina kerran viikkoon, kuten olen tilannut.S-pankin sähköpostiin automaattisesti tuleva saldoviesti alkoi pätkimään syksyllä 2019. Omissa asetuksissani on viesti edelleen kolme kertaa viikossa, mutta saan sen vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Asiakaspalvelusta tulee ainoastaan ohjeet kuinka tuo viesti laitetaan, mutta en tarvitse niitä, osaan sen laittaa. Siellä ei asiaa tunnuta ymmärrettävän, palvelu ei toimi. Myöskään S-kauppojen omat pankkiautomaatit ei asiaa auta, kun niistä nostaa rahaa, lukee kuitissa ainoastaan nostettu rahamäärä. Aivan naurettavat ja turhat kuitit. Ainoa tapa selvittää saldo on mennä pankkitunnuksilla omaan verkkopankkiin, joskus montakin kertaa viikossa. Hieman tunnusten tuhlausta, mutta se on itselläni tällä hetkellä (kesä 2020) ainoa vaihtoehto.
No eikö ole toista automaattia josta näkee saldon? Itsellä on S-pankin mobiilisovellus ja sinne pääsee kirjautumaan luomallaan pinkoodilla tai sormenjälkitunnistuksella. Mulla ei edes ole sitä paperista tunnuslukulappua. Hukkasin aikoja sitten tunnukset, mutta pääsin kirjautumaan mobiilin tunnistautumalla toisen pankin tunnuksilla.S-pankin sähköpostiin automaattisesti tuleva saldoviesti alkoi pätkimään syksyllä 2019. Omissa asetuksissani on viesti edelleen kolme kertaa viikossa, mutta saan sen vain 1-2 kertaa kuukaudessa. Asiakaspalvelusta tulee ainoastaan ohjeet kuinka tuo viesti laitetaan, mutta en tarvitse niitä, osaan sen laittaa. Siellä ei asiaa tunnuta ymmärrettävän, palvelu ei toimi. Myöskään S-kauppojen omat pankkiautomaatit ei asiaa auta, kun niistä nostaa rahaa, lukee kuitissa ainoastaan nostettu rahamäärä. Aivan naurettavat ja turhat kuitit. Ainoa tapa selvittää saldo on mennä pankkitunnuksilla omaan verkkopankkiin, joskus montakin kertaa viikossa. Hieman tunnusten tuhlausta, mutta se on itselläni tällä hetkellä (kesä 2020) ainoa vaihtoehto.