mistä motivaatiota

• Viestiketjun aloittaja kyllästynyt emäntä
  • Ensimmäinen viesti
kyllästynyt emäntä
mä oon totaalisesti kyllästyny noihin lapsii kun ne kitisee ja marisee kokoajan eikä kukaan tottele mitään. mies ei oo koskaan kotona. omaaikaa ei oo tippaakaan. univelkaa olis, koti on ihan sekaisin. mutta ei oo niinku minkäänlaista motivaatiota tai jaksamista siivota tai mitään... hyvä ku saa edes ruuat keitettyä.....

higinen
täällä sama, mutta meillä aina tällaistä ja täällä ei onneksi sentaään KALJAPULLOT KILISE nurkissa, niinkuin joillain ... siivooja kannattaisi palkata varmaan kyllä

äh
Aina kun minulla on tuollainen tunne, soitan mll:lle ja varaan lastenhoitajan muutamaksi tunniksi. Lastenhoitajan hoitaessa lapsia, menen yleensä johonkin rentouttavaa paikkaan ja kotiin tullessa on puhtia alkaa tekemään taasen kotihommia.

Harmaana
Mä en jaksanu mun pojan kanssa, menin sossuun, halusin että poika huostaanotetaan. Se käy kotona kerran kuukaudessa. Mulla meni tunteet poikaa kohtaan yhtäkkiä, en tiedä mikä mulle tuli.

Mäkään en jaksais. Luultavasti nää helteetkin vaikuttaa jonkin verran, molemmat kiukutellaan täällä |O
Lapsen isältä en edes paljon apuja kehtaa pyytää, olin vasta puoli vuotta sairaalassa.

Ei sais sanoa, mutta onneksi huomenna tyttö pääsee taas purkamaan energiaansa päiväkotiin. :ashamed:

:/
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt emäntä:
mä oon totaalisesti kyllästyny noihin lapsii kun ne kitisee ja marisee kokoajan eikä kukaan tottele mitään. mies ei oo koskaan kotona. omaaikaa ei oo tippaakaan. univelkaa olis, koti on ihan sekaisin. mutta ei oo niinku minkäänlaista motivaatiota tai jaksamista siivota tai mitään... hyvä ku saa edes ruuat keitettyä.....
tiedätkö mitä. jos olisin ystäväsi, tulisin ja veisin lapsesi vaikka rannalle että saisit kuunnella hyvää musiikkia ja siivota.
mutta kun en ole.

Yhteistyössä