Onko miehesi noin laiska ettei osta omia pöksyjään?Minä ostan mistä tykkään ja eri liikkeistä.
Käyttääkö miehesi siis naisten stringejä vai mummokalsareita?Minä ostan mistä tykkään ja eri liikkeistä.
Ei saatana..No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
Millainen sun kalsarimaku sitten on? Jotain leopardikuviollisia stringejäkö? Data-parka...No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
Kuulostaa kyllä ihan sairaan ahdistavalta. No, kai se Datakin äitiä vissiin vielä tarttee.No ei, hänen kalsarimakunsa ei vain ollut sama kuin minun ja kätevästi olen sitten uusinut hänen varastoaan siltä osin. Toisaalta, ostan mie paljon paitojakin hänelle. Kenkäostoksillakin tais olla minä ja Datan anoppi elikkäs äitini messissä. Ei ole valittanut, kun uusia boksereita kaapista löytynyt.
nyt ymmärrän miksi puhut aina naisista jotain negatiivista. Sullahan on vaimo, jonka roolina on olla sun äiti. Tuskin ootte kovin intohimoinen pariskunta.vastaan vaimoni puolesta:
ei mistään, se on yhtä saamaton kuin lapsetkin eli sillekkin pitää ostaa vaatteet, henkkamaukkaa ja sen sellaista
eräkamppeet se sentään saa hankittua itse
palstalogiikkaa kauneimmillaan :flower:nyt ymmärrän miksi puhut aina naisista jotain negatiivista. Sullahan on vaimo, jonka roolina on olla sun äiti. Tuskin ootte kovin intohimoinen pariskunta.