T
Tmpelo
Vieras
Minä tohelo en tajunnut ostaa tytölle jouluksi meikkipäätä ajoissa, silloin kun niitä vielä oli kaupoissa ja nyt en löydä sellaista mistään. Osaisiko täällä kukaan vinkata, mistä voisi vielä löytyä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Biltemassa 9,90e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Onko tokamanni-ketjun kauppoja lähellä? Niissä ainakin on ollu... Mää voisin myydä meidän, anoppi oli ostanu tytölle lahjaksi ja minä tiedän että se on turhan päivänen, tuolla oottaa kaapissa että joulupukki sen tytölle tuo...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Biltemassa 9,90e![]()
Kaverin lapsukaisella oli se bilteman meikkipää, oli mankunu sen kauppareissulla. Kesti kaks päivää, kuitenki tosi varovainen tyttö kyseessä... Kaikki osat oli hukassa, hiukset puolittain irti jne... ja ne meikitkään ei ole oikeita.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:ei ne tilaamalla ainakaan jouluks kerkii...
Alkuperäinen kirjoittaja kävijä:Vapaa valinnassa näin joskus joulukuun alkupuolella myynnissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:prismassa oli kampauspää , en tiedä oliko meikkauspäätä. mä ostin tytölle meikkisalkun br lelusta ja sai meikata itteään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Prismassa on Moxien kampaus-/meikkipää, en perehtynyt kyllä tarkemmin mitä paketti sisälsi. Hintaa oli lähemmäs 50e.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Prismassa on Moxien kampaus-/meikkipää, en perehtynyt kyllä tarkemmin mitä paketti sisälsi. Hintaa oli lähemmäs 50e.
Mikä kaupunki?
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Prismassa on Moxien kampaus-/meikkipää, en perehtynyt kyllä tarkemmin mitä paketti sisälsi. Hintaa oli lähemmäs 50e.
Mikä kaupunki?
Tampere, Linnainmaan Prisma.
Tommonen siis:
http://www.lelukeisari.fi/product_info.php?products_id=2576
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Prismassa on Moxien kampaus-/meikkipää, en perehtynyt kyllä tarkemmin mitä paketti sisälsi. Hintaa oli lähemmäs 50e.
Mikä kaupunki?
Tampere, Linnainmaan Prisma.
Tommonen siis:
http://www.lelukeisari.fi/product_info.php?products_id=2576