Mistä majoitus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Turussa 2aik.+2 lapselle.Kun EI ole luottokorttia. Näköjään Turussa vaaditaan hotellissa luottokortti,joka paikassa.Samoin airbnb. Tarkoitus oli lähteä muksujen kanssa tutustumaan Turun linnaan,mutta ilman luottokorttia ei näköjään käy päinsä.
T: EI kesä- lomaa lapsille..
 
vierailija
Häh? Kyllä ihan käteisellä voit maksaa majoituksen hotellin vastaanotossa. Jos nyt siis ylipäätään pitää olla joku hotelli. Majoitusvaihtoehtoja on vaikka mitä alkaen teltasta.
 
vierailija
Häh? Kyllä ihan käteisellä voit maksaa majoituksen hotellin vastaanotossa. Jos nyt siis ylipäätään pitää olla joku hotelli. Majoitusvaihtoehtoja on vaikka mitä alkaen teltasta.
No joo ,kyllä ei voi.Maksuehdoissa lukee ,että luottokortti oltava, emme ota vastaan käteistä. Lueppas hotellien sivuilta, esim. Scandic Julia.En nyt ihan kyllä telttaan majoitu 75v.äitini ja kahden lapsen kanssa.
Tule mun luo, seksiä vastaan saat olla vaikka kuinka kauan.
Otanko 75v.äitini mukaan kimppaan???
 
vierailijaxxx
Kyllä mä ainakin olen varannut hotellin Turusta ilman luottokorttia. Juuri viikko sitten varasin huoneen Sokoshotellista, yöpyminen maksetaan paikan päällä käteisellä tai pankki/luottokortilla. Hyvin monessa paikassa onnistuu varaaminen ilman luottokorttia, myös ulkomailla.
 
Turussa 2aik.+2 lapselle.Kun EI ole luottokorttia. Näköjään Turussa vaaditaan hotellissa luottokortti,joka paikassa.Samoin airbnb. Tarkoitus oli lähteä muksujen kanssa tutustumaan Turun linnaan,mutta ilman luottokorttia ei näköjään käy päinsä.
T: EI kesä- lomaa lapsille..
Jos Turun Linna on pääkohde, löytyy siitä vierestä kohtuuhintainen majoitus S/S Borelta, joka siis on laivahostel.

Soita tuonne ja tee varaus puhelimitse, maksa etukäteen tilille, kyllä raha kelpaa.

+358 40 843 6611
hostel.bore@turku.fi

 
vierailija
Jos Turun Linna on pääkohde, löytyy siitä vierestä kohtuuhintainen majoitus S/S Borelta, joka siis on laivahostel.

Soita tuonne ja tee varaus puhelimitse, maksa etukäteen tilille, kyllä raha kelpaa.

+358 40 843 6611
hostel.bore@turku.fi
Jos olisin Turkuun tulossa ja jos ko.hostelpaikassa olisi vapaata, niin ehdottomasti ottaisin huoneet tuosta laivasta! Taatusti olisi mieleenpainuva erilainen yöpymiskokemus kuin tavishotelleissa.
 
Juuri siksi, että esim autoa ei voi vuokrata ilman korttia, hankaluuksia tulee hoteleissa yms.
Meillä ei ole koskaan ollut tarvetta vuokrata autoa, mutta jos olisi niin sitten käytettäisiin miehen luottokorttia. Hotellihuoneet olen aina mä varannut ja ulkomailtakin on onnistunut ilman luottokorttia. En ole kokenut luottokorttia tarpeelliseksi ja miehen oma riittää, mutta eipä sitäkään käytetä oikeastaan koskaan.
 

Yhteistyössä