Mistä löytys isoja rintoja hyvin tukeva uimapuku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Todella vaikeeta löytää D: Oon muuten lyhyt (n. 150 cm) mutta miun selkä on pitkä ja rinnat taas raskaat ja riippuu hirmu alhaalla. Ikinä ei löydy sopivaa uikkaria, kun rinnat joko roikkuu uidessa semmosina lettuina tai sit ne tulee yli. Tekis oikeesti mieli mennä uimaan liiveissä ihan vaan siksi että pelkästään liivit antaa sen kunnon tuen, mut esim. uimahalliin ei saa mennä uimaan missään muussa kun uikkarissa... apua kaivataan todellakin D:

Alusvaateliikkeestä. Ainakin osassa myydään ihan kupillisia uimapukuja, puhumattakaan bikineistä, joilla saa kyllä uida uimahallissakin.

Tai sitten hankit oikean uimariuimapuvun, mikä litistää rinnat ja kaula-aukko on niin pieni, että ei varmasti mitään pääse pullahtelemaan ulos.

Jätit aika oleellisen tiedon eli kuppikoon kertomatta.

Alusvaateliikkeestä. Ainakin osassa myydään ihan kupillisia uimapukuja, puhumattakaan bikineistä, joilla saa kyllä uida uimahallissakin.

Tai sitten hankit oikean uimariuimapuvun, mikä litistää rinnat ja kaula-aukko on niin pieni, että ei varmasti mitään pääse pullahtelemaan ulos.

Jätit aika oleellisen tiedon eli kuppikoon kertomatta.

Oho, miulle tuli ajatusvirhe D: Piti siis kirjottaa ettei uimahallissa saa uida missään muussa kun uikkareissa tai bikineissä, pointti siis oli se että siellä on pakko olla uima-asu. Mutta kiitos siulle :) Kuppikokoni on 75G

Entä kiinalaiset nettikaupat? Valikoima on massiivinen ja voisi kuvitella että jotain löytyy.
No ei tosiaan kannata ainakaan Kiinasta alkaa tilata isorintaisten tai muuten isojen vaatteita. :D

Ja uima-asussa itse ainakin haluan laatua. Halvin mahdollinen hinta ei ole minkäänlainen kriteeri varsinkaan kun se tarkoittaa käytännössä läpinäkyvyyttä ja repeilevää kangasta.

No ei tosiaan kannata ainakaan Kiinasta alkaa tilata isorintaisten tai muuten isojen vaatteita. :D

Ja uima-asussa itse ainakin haluan laatua. Halvin mahdollinen hinta ei ole minkäänlainen kriteeri varsinkaan kun se tarkoittaa käytännössä läpinäkyvyyttä ja repeilevää kangasta.
Sitten maksat vähän enemmän. Kiinasta saa niin halpaa rihkamaa kun jossakin määrin laadukasta tavaraa, mutta ei aitoja merkkivaatteita.

Ymmärrän hyvin! Mä olen pari uimapukua tässä kesällä palauttanut (verkkokaupasta ostettu), kun rintojen kohdalta ei vaan ollut hyvä, puristi ihan vietävästi. Sama juttu urheilululiivien kanssa, ei tahdo löytyä sopivia :(

Sitten maksat vähän enemmän. Kiinasta saa niin halpaa rihkamaa kun jossakin määrin laadukasta tavaraa, mutta ei aitoja merkkivaatteita.
Kiinasta saa laadukastakin, mutta se laatu myös maksaa, totesi yksi sieltä osia omaan tuotteeseensa tilaava kotimainen valmistaja, joka nyt on suunnittelemassa tuonkin tuotannon siirtämistä tänne, lähinnä logistiikkaan liittyvien ongelmien ja suurien rahtikulujen takia.

Kiinasta en kyllä lähtisi kovin helposti vaatetta tilaamaan, ihan oikean koon saamisen vuoksi.

Kivijalkaliikettä suosittelen. Asiansa osaavat myyjät löytävät sulle varmasti sopivia vaihtoehtoja. Ei tarvii tilatessaan empiä ja sitten lähetellä tuotteita takasin.

Sporttiliivit on parhaat!

Ja sinä joka nyt sanot, että niitä ei saa käyttää uimahallissa niin puhallappa kuule pennaaliis. :cool:

Panache valmistaa kaarituellisia - ei pompi tisut ja pysyy varmasti piilossa. (y)

Yhteistyössä