Mistä löytyisi lumipotkulauta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppiä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki loppu. Tämän viikon lopulla piti tulla Citareihin, Stockalle ja HongKongeihin muutamia kappaleita Stiga.se:n mukaan. Juu, tuli niitä, mutta varaajia tuotteille oli jo kymmeniä. KAIKKI loppuunmyyty; olen soitellut kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat läpi lähipaikkakunnilta ja ulkomaita myöten ottanut yhteyttä kauppoihin. OUT OF STOCK! :(

Meilläkin pojat toivoivat näitä..

Tänään näin Citymarketissa, kun isä lastasi kolme snow kick-potkulautaa ostoskärryihin. Olisi varmaan itsekin pitänyt ostaa (niitä oli siellä useampi), mutta kun ei tuo meidän 9kk vanha vielä sellaista osaa toivoa/tarvi/halua :-p Paljonkohan tuosta saisi huutiksessa myydessä "vaivanpalkkaa"?

on nyt niitä saatavana , mutta ei taida enää ehtiä jouluksi. itse maanantaina ehdin pelastaa lpr cittarista yhden. menivät saman tien. anttila kertoi että tammikuussa tulee lisää.

Tilasin CM:n verkkokaupasta lumipotkulaudan 28.12 ja sain viikon päästä kirjeen jossa ilmoitettiin ettei ko tuotetta voida toimittaa! Olin maksanut tuotteen ostoksen yhteydessä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja en ole saanut vieläkään rahojani pois. CM "myy" edelleen potkulautoja verkkokaupan sivuilla ja varastossa on muka tuotetta heti saatavilla. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkansa. Meni luottamus koko CM:ia kohtaan!Älkää ostako ainakaan sieltä! Seuraavaksi varmaan otettava yhteyttä kuluttaja-asiamieheen!

Yhteistyössä