[QUOTE="nanna";30094079]En ole löytänyt. Siis yksi lapsuudenystävä on matkassa säilynyt, samoin siskon kanssa lämpimät ystävyysvälit, mutta muut ovat sitten tuttuja ja kavereita. Uusia ihmisiä oon tavannut töissä ja perhekerhoissa & -kahviloissa, mutta uusia ystäviä en ole löytänyt.[/QUOTE]
Jatkoa vielä tähän omaan kirjoitukseen.
Mä en koe kuitenkaan itseäni yksinäiseksi. Rakkaan ystävän kanssa nähdään harvoin, syystä että molemmilla on perhe ja työt. Mutta soittelemme usein, monesti päivässä ja ihan turhia puheluita. Näin ylläpidämme ystävyyttämme.
Mä en edes kaipaa ystäväseuraa kovin usein, elämä viiden lapsen äitinä, vaimona ja työntekijänä vie jo niin paljon aikaa. Joskus olis tietenkin kiva, että sais vaikka lenkkiseuraa, tosin oma äitini on aina valmis lenkille, joten sinnekään ei yksin tarvitse mennä.
Ainoastaan se välillä harmittaa, että nää muut tutut on jonkinlaisia ystäviä keskenään, joten tuntuu, että heillä on yhteisiä juttuja paljonkin ja itse jään ulkopuoliseksi (asun siis pienellä paikkakunnalla) mutta sitten taas ajattelen, että väliäkö tuolla. Tiedän myös, että samaisessa piirissä puhutaan toisista paskaa seläntakana jne, joten eipähän tarvitse siihen osallistua.