"Leya"
Minulla on hyviä kavereita peruskouluajalta ja työkavereista muutamaa näen myös vapaa-ajalla. Ongelma on vain siinä, että nämä kaikki asuvat niin kaukana, että osaa näen noin 2-3 kertaa vuodessa ja näitä samassa työpaikassa olevia ehkä noin jokatoinen kuukausi työnulkopuolella. Ei siis ole ketään sellaista jonka kanssa voisi muutaman päivän varoitusajalla lähteä kahville, shoppailemaan tai lenkille. Kun koitetaan sopia tapaamista menee se aina vähintään 2-3 viikon päähän ja näiden kauempana asuvien kanssa helposti 2-3 kk päähän, että löydetään yhteistä aikaa. Toki näen lapsen (2v) "harrastuksissa" aikuisia mutta se on sellaista pikaista jutustelua kun odotetaan vuoron alkua tai puetaan lapsille ulkovaatteita.
Mitään omaa harrastusta ei ole aikaa eikä oikein varaa nyt aloittaa koska olen kotihoidontuella ja teen keikkatöitä (lyhyellä varoitusajalla) aina kun mahdollista). Mutta jos on jokin tapasminen kavereiden kanssa sovittu niin sitä en peruuta vaikka töitä tarjottaisiinkin eli siitä ei ole kiinni. Muutenkin kaikki tuntuvat aina valittavan kuinka kiireisiä ovat tai sitten jo sovittu tapaaminen peruuntuu sairasteluiden takia.
Olisi kiva kuulla onko joku löytänyt jostain kavereita vielä aikuisiällä vai onko se vaan voi voi jos lapsuudesta saadut kaverit sattuvat muuttamaan monensadan kilometrin päähän?
Mitään omaa harrastusta ei ole aikaa eikä oikein varaa nyt aloittaa koska olen kotihoidontuella ja teen keikkatöitä (lyhyellä varoitusajalla) aina kun mahdollista). Mutta jos on jokin tapasminen kavereiden kanssa sovittu niin sitä en peruuta vaikka töitä tarjottaisiinkin eli siitä ei ole kiinni. Muutenkin kaikki tuntuvat aina valittavan kuinka kiireisiä ovat tai sitten jo sovittu tapaaminen peruuntuu sairasteluiden takia.
Olisi kiva kuulla onko joku löytänyt jostain kavereita vielä aikuisiällä vai onko se vaan voi voi jos lapsuudesta saadut kaverit sattuvat muuttamaan monensadan kilometrin päähän?