rukoile. Jeesus antaa sun elämää tarkoituksen. Pääset Hänen kauttaan yhteyteen Jumalan kanssa. Ja Jumala on luonut sinut. Hän näkee sut tärkeänä ja sulla on tehtävä täällä, niinkuin meillä kaikilla. Muta yhteydessä Jumalan kanssa tuo tehtävä kirkastuu! Siunausta!Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Kun kaikki tuntuu vain harmaalta massalta ja raahautuu väkisin päivästä toiseen joissa ei ole mitään mieltä, eikä sisältöä.
No HUH HUH ! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja m:rukoile. Jeesus antaa sun elämää tarkoituksen. Pääset Hänen kauttaan yhteyteen Jumalan kanssa. Ja Jumala on luonut sinut. Hän näkee sut tärkeänä ja sulla on tehtävä täällä, niinkuin meillä kaikilla. Muta yhteydessä Jumalan kanssa tuo tehtävä kirkastuu! Siunausta!Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Kun kaikki tuntuu vain harmaalta massalta ja raahautuu väkisin päivästä toiseen joissa ei ole mitään mieltä, eikä sisältöä.
Olen aika paljon lukenutkin ja omia käsityksiäni asioista luonut.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Itsestään sen voi löytää.
Mä ehdotan avointa pohtimista ja tutkiskelua. Käytä kirjastoa.
Mulle oli kirjoista suurta apua, rajatiedon osastolta löytyneistä....
Mutta siitä se lähtee, että avoimesti asiaa pohtii ja rauhassa itsekseen mietiskelee, antaa mielen tyhjentyäkin.
Epäilen ettei Jeesulsella ole asian kanssa mitään tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja m:rukoile. Jeesus antaa sun elämää tarkoituksen. Pääset Hänen kauttaan yhteyteen Jumalan kanssa. Ja Jumala on luonut sinut. Hän näkee sut tärkeänä ja sulla on tehtävä täällä, niinkuin meillä kaikilla. Muta yhteydessä Jumalan kanssa tuo tehtävä kirkastuu! Siunausta!Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Kun kaikki tuntuu vain harmaalta massalta ja raahautuu väkisin päivästä toiseen joissa ei ole mitään mieltä, eikä sisältöä.
Juu ei ole ei! mitä sillä raamatun pujopartaisella hihhulilla olis mulle annettavaa? Eikä sen raamattu-kirjan isukillakaan joka sieltä pilven päältä latelee käskyjään ja moraali-opetuksiaan.Alkuperäinen kirjoittaja juippi:Epäilen ettei Jeesulsella ole asian kanssa mitään tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja m:rukoile. Jeesus antaa sun elämää tarkoituksen. Pääset Hänen kauttaan yhteyteen Jumalan kanssa. Ja Jumala on luonut sinut. Hän näkee sut tärkeänä ja sulla on tehtävä täällä, niinkuin meillä kaikilla. Muta yhteydessä Jumalan kanssa tuo tehtävä kirkastuu! Siunausta!Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Kun kaikki tuntuu vain harmaalta massalta ja raahautuu väkisin päivästä toiseen joissa ei ole mitään mieltä, eikä sisältöä.
Eli siinä se on vieressä toljottanut, kun mua on pahoinpidelty vastasyntyneestä asti. Miksi mä haluaisin olla moisen hepun kanssa missään tekemisissä? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja s:Siihen että missä Jumala on ollut koko elämäs ajan, niin sanoisin että siinä vierellä, jos Jumala tuntuu kaukaiselta, niin yleensä se on ihminen joka on siirtynyt kauas! Eikä Jumala pakota itseään elämäämme, antaa meille ihan vapaan tahdon valita halutaanko häntä vai ei.
Jeps. Tiedän että katkeruudesta pitäisi äästä irti. Se vain ei ole helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:KATKERUUDESTA SINUN PÄÄSTÄVÄ IRTI. HAE KESKUSTELUAPUA. ONNEA MATKAAN. MUUTKIN OVAT SEKVINNEET. ELÄMÄÄ EI KANNATA TUHLATA, SILLÄ KOSKAAN EI TIEDÄ MITÄ PÄIVÄ TUO TULLESSAAN.
Ystäviä löytyy pari.Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Onko sulla lapsia/puolisoa/ystäviä?
Kannattanee varata keskusteluaika esim.psykoterapeutille,pääsisit purkamaan pahaa oloasi.Mikä tuottaa/on tuottanut sulle iloa? yritä palata niiden asioiden pariin. Musiikki,maalaus,tanssi,vaikka ihan itsekseen kotona,auttaa usein myös.Ja kirjoittaminen.
kun jollakin oikeasti se elämän tarkoitus on sitä kautta löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Olis yks pyyntö..
Jos vielä joku haluaa vastailla tähän ketjuun niin oliskos millään mahdollista että toi raamattu ja kristinusko mentäis käsittelemään ihan muihin ketjuihin. Nostaa vaan verenpainetta syyttä suotta :kieh:
En minäkään tule teidän ketjuihin julistamaan omaa totuuttani.
(juu, olisin voinut ilmoittaa heti aloitusviestissä, mutta kun ei nyt tullut mieleen )
Alkuperäinen kirjoittaja miiz:Jeps. Tiedän että katkeruudesta pitäisi äästä irti. Se vain ei ole helppoa.Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:KATKERUUDESTA SINUN PÄÄSTÄVÄ IRTI. HAE KESKUSTELUAPUA. ONNEA MATKAAN. MUUTKIN OVAT SEKVINNEET. ELÄMÄÄ EI KANNATA TUHLATA, SILLÄ KOSKAAN EI TIEDÄ MITÄ PÄIVÄ TUO TULLESSAAN.
Miettii niin monesti mitä elämä voisi olla ollut jos sitä ei olisi alettu tuhota heti vauvasta asti. Henkisellä ja fyysisellä pahoinpitelyllä. Kun päivästä toiseen ja vuodesta toiseen toistellaan että ei susta ole mihinkään niin kyllä se hyvin uppoaa takaraivoon josta sitä on melkein mahdotonta saada pois. Tähän yhdistettynä jatkuva pelko, myöhemmin pelonsekainen viha.
Myöhemminpikin elämä on värittynyt jatkuvilla vastoinkäymisillä.
Ei ole voimia enää mihinkään yrittämiseen.
Keskusteluapua saan jo. Ei vaan siitäkään kovin paljoa apua ole. :ashamed:
Minä luin nuo kanssa ilman apua. Samaa luokkaa uskonnon kanssa, jotkut saavat avun sieltä. Filosofiasta voi auttaa joitain enemmän tai sitten ihan luonnontiede.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Itsestään sen voi löytää.
Mä ehdotan avointa pohtimista ja tutkiskelua. Käytä kirjastoa.
Mulle oli kirjoista suurta apua, rajatiedon osastolta löytyneistä....
Mutta siitä se lähtee, että avoimesti asiaa pohtii ja rauhassa itsekseen mietiskelee, antaa mielen tyhjentyäkin.