Mistä löydän kolmosvaunut ??? Vinkkejä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ä3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ä3

Vieras
Meille tulee kolmoset loppusyksystä ja olen pulassa , kun en löydä sopivia vaunuja , tuplat on ja niissä menevät kyllä jonkin aikaa kunnes kasvavat , mutta sitten tarvis löytää sellaset joihin mahtuu kolme samanikäistä :)

Naapurissa on kolmoset ja 1,5-vuotias. Kulkevat monesti tuplavaunuilla, joissa seisomalauta isommalle (tosin kävelee myös itse paljon) ja kolmas vauva on liinassa.

Varsinaiseen kysymykseesi en osaa vastata. Onnea vauvoista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ä3:
Meille tulee kolmoset loppusyksystä ja olen pulassa , kun en löydä sopivia vaunuja , tuplat on ja niissä menevät kyllä jonkin aikaa kunnes kasvavat , mutta sitten tarvis löytää sellaset joihin mahtuu kolme samanikäistä :)

:)

sori, oli pakko onnitella, vaikken vaunuista mitään tiedäkkään

Kaverilla on 3 vuotiaat kolmoset ja heillä on ollu käytössä just tuommoset vierekkäinistuttavat kolmosten rattaat. Ainut huono puoli kuulemma, et on niin leveät, et kaupassakaan ei mahdu kassalta ulos vaan piti kiertää porttien kautta väärään suuntaan eli ulos :)

Suosittelen ehdottomasti noita mountain buggy (one tree hill urban jungle vanha nimi). Meillä on kahdet kaksoset ja kaikenlaisia vaunuja on kokeiltu mut noi on kyllä huiput. Kevyet ja ketterät. Kääntyvät pyörät on todella hyvät raskaan kuorman kanssa. Huippu pelit :) :) :) :) Itse ostaisin nuo mountain buggy kolmostenkärryt jos olisi kolmoset. Kun sinulla on erikseen tuplarattaat niin sen lisäksi myös esim.patapum/ergo kantorepun niin pääset myös käymään kaupassa.

Me muuten tilasimme hollannista www.babyjungle.nl siellä ne on halvemmat kuin täällä. Rattaat tuodaan kotiovelle hollannista 40e. Takuuaisat hoitui todella hyvin ei mitään ongelmia paljon paremmin kuin osissa liikkeissä täällä suomessa. Asiointi kielenä englanti ja kaikki hoituu sähköpostin kautta hyvin. Suosittelen :)

Vieras

Christiane Wegner- kolmosten yhdistelmävaunut
« : Maaliskuu 16, 2009, 02:22:14 » Lainaus

--------------------------------------------------------------------------------
Myydään hyväkuntoiset ja siistit Christiane Wegnerin Trio-Lift- kolmosten yhdistelmävaunut vm. -04/-05. Vaunut ovat olleet viimeiset kaksi vuotta käyttämättöminä. Istuimet 2+1- malliset, käännettävissä kasvot tai selkä menosuuntaan päin. Selkä- ja jalkatukien kallistukset säädettävissä. Verhoilukangas tummansininen/tummansini-valkoruudullinen, kuomuissa hauskat läpillä suljettavat "kurkistusluukut". Tukevat Continental- ilmakumirenkaat. Mukana sadesuojat. Hp. 670 e. Vaunut majailevat Tampereella. Nouto paikan päältä, maksu käteisellä. Yhteydenotot 050-4011 950/Päivi

Onneax3! Mä oon hämmästynyt, että näin paljon kolmosten äitejä tai tuttuja! Luulin, että on vielä harvinaisempaa! Mutta onnea! Vaunuista en osaa sanoa mitään. Sisaruksille ajattelin ostaa Phil&Tedsit, joita on kehuttu, mutta en tiedä, onko heillä kolmosille mallia.

Yhteistyössä