MISTÄ LISÄÄ HOITOLAPSIA =)

HEI

OLISIKO KENELLÄKÄÄN VINKKEJÄ, MITÄ KAUTTA KANNATTAISI KYSELLÄ PERHEISTÄ JOTKA TARVITSISIVAT HOITAJAA, MUTTA KUNNALLINEN HOITOPAIKKA ARVELLUTTAA TAI SEN SAATTAA SAADA LIIAN KAUKAA KOTOA... ELI,

Olen ahkera, haasteita pelkäämätön 28-vuotias, 1v11kk tyttölapsen äiti keravalta. Koulutukseltani olen lähihoitaja (valmistunut 1999). Päiväkodeissa olen ollut töissä n.5vuotta ja muutenkin olen hoitanut lapsia perheissä.

Tällä hetkellä minulla on hoitolapsena aivan ihana reilu vuoden ikäinen pikkupoika ja oma lapseni pian 1v11kk tyttö... lisää poppoota siis mahtuisi hoitoon, jos tarvetta on =)

Jos siis tarvitset hoitopaikan, yli 2-vuotiaalle lapsellesi. (Myös nuoremmat huomioidaan) Vain osana päivinä viikosta, niin nyt olisi hoitopaikka tarjolla. Kävelymatkan päässä pukinmäen juna-asemasta, aivan ihanassa isossa vanhassa puutalossa =) " Mahdollisesti niinä päivinä jos en ole töissä pukinmäessä, voisin tulla teidän kotiinne hoitamaan... =)"

" Tällä hetkellä meillä on töitä kahden viikon aikana vähintään 36h... eli yleensä töitä 3pv./vko 6h kerralla... Yleensä kyllä enemmänkin, mutta tämä on siis minimi."

Ota yhteyttä jos kiinnostuit, niin katsotaan saisimmeko aikataulut täsmäämään =)

t. aiti78kerava@suomi24.fi :heart:

Yhteistyössä