H&M:ltä voi tilata netistä Oisko halensilla mitään? Silläkin nettikauppaAlkuperäinen kirjoittaja jeesh:Asun käpykylässä eli netistä joutuis tilaamaan :/
sama vika... :kieh: Ja sama vika myös, kuin ap:lla,että käpykylässä asun minäkin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Farkkuja on kamalan vaikea netistä tilata, mä en ainakaan löytäis millään sopivia.
Laitapas googleen hakusanaksi "crazy age".Äläkä säikähdä,et halunnu niitä nuoriso farkkuja mutta sieltä tulee paljon netti kauppoja joissa on osassa varmasti sunkin tyylisiä farkkuja joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Saappaat tuli Ellokselta ja nyt sitte pitäis kapealahkeiset farkut hommata.
Ei pillifarkkuja,sellaset ahdistaa mua :snotty:
Eikä niitä strassi-nuorisofarkkuja vaikkei tässä vielä vanhoja ollakkaan
Pitäis istua hyvin jalkaan,sellaset jotka ei lökötä takaa..
Mä tilaan aina 2 eri kokoisia housuja,jommat kummat on sopivat yleensä,eri asia istuuko malliltaan...Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:sama vika... :kieh: Ja sama vika myös, kuin ap:lla,että käpykylässä asun minäkin.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Farkkuja on kamalan vaikea netistä tilata, mä en ainakaan löytäis millään sopivia.
Täytyypä näin tehdä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Laitapas googleen hakusanaksi "crazy age".Äläkä säikähdä,et halunnu niitä nuoriso farkkuja mutta sieltä tulee paljon netti kauppoja joissa on osassa varmasti sunkin tyylisiä farkkuja joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Saappaat tuli Ellokselta ja nyt sitte pitäis kapealahkeiset farkut hommata.
Ei pillifarkkuja,sellaset ahdistaa mua :snotty:
Eikä niitä strassi-nuorisofarkkuja vaikkei tässä vielä vanhoja ollakkaan
Pitäis istua hyvin jalkaan,sellaset jotka ei lökötä takaa..
Ite oon tilannut niistä tosi monista ja tosi nopeesti aina saa tuotteen.Niitä farkku merkkejä on joissain putiikeissa paljon muitakin kun noita crazy age:ja. :wave: