mistä kumpparit alle 1vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
toinen kysyjä
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
näin äkkiseltään näin yllättävään kyssäriin...kaupasta...
hehheh, oletpas hauska. Me ainakin asutaan niin pienellä paikkakunnalla et täällä ei niitä kumppareita kaupassa ole, niin kiiinnostaisi kans tietää.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
meillä oli koon 20 nokialaiset. eli ihan vaikka markettiin etsimään.. name itn saappaat ainakin on kapeat, ja pysyy pienessä jalassa hyvin
Jännä kun niiden nettisivuilla kaikkien kummpareiden pienimmäksi kooksi ilmoitetaan 21...
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Kokoa 19 tai 20 ei edes valmista kuin Viking, eli niitä kannattaa googlettaa. Kaupasta niitä ei saa edes Oulussa tai Sundsvallissa.
Kyllä valmistaa myös Tretorn.
ja nokia.. ku meil on nro 20 nokia kumisaappaat (vuos sitte ostetut) ja Zeppeliinin halpahallista
 
jos teillä on normi kengät nro 18/19, ni ostaisin kumisaappaat nro 20, että mahtuu paksumpi tavallinen sukka villasukka ja menevät vielä kesälläkin (ilman villasukkaa).
Niin ja ei kannata ostaa hirveen paljon isompia, eikä mitään painavia lotjakkeita
 
nunu
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
jos teillä on normi kengät nro 18/19, ni ostaisin kumisaappaat nro 20, että mahtuu paksumpi tavallinen sukka villasukka ja menevät vielä kesälläkin (ilman villasukkaa).
Niin ja ei kannata ostaa hirveen paljon isompia, eikä mitään painavia lotjakkeita
Minä kyllä olen erimieltä. Kumisaappaat ovat aina paljon isompaa kokoa kuin tavalliset kengät ja se villasukkavara on jo tavallaan olemassa vaikkei isompaa ostaisikaan. Meillä mentiin koon 19 kumisaappailla koko toinen vuosi kevättalvestä syksyyn, mutta tavalliset kengät piti vaihtaa kokoon 20 jo loppukesästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nunu:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
jos teillä on normi kengät nro 18/19, ni ostaisin kumisaappaat nro 20, että mahtuu paksumpi tavallinen sukka villasukka ja menevät vielä kesälläkin (ilman villasukkaa).
Niin ja ei kannata ostaa hirveen paljon isompia, eikä mitään painavia lotjakkeita
Minä kyllä olen erimieltä. Kumisaappaat ovat aina paljon isompaa kokoa kuin tavalliset kengät ja se villasukkavara on jo tavallaan olemassa vaikkei isompaa ostaisikaan. Meillä mentiin koon 19 kumisaappailla koko toinen vuosi kevättalvestä syksyyn, mutta tavalliset kengät piti vaihtaa kokoon 20 jo loppukesästä.
no se tietty riippuu siitä nykyisestä kengästä.. siis ku koot vaihtelevat ja kumpparin mallista/merkistä. Meil vain nyt seim. tytöllä on käytössä nro 22 talvikengät ni nro 23 nokialaiset on villasukalla hyvät.
 

Yhteistyössä