Mistä kaupasta löydätte sitä pehmistä tölkeissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28578284]Kiitos. :)

Mitä tuollainen pönikkä maksaa?

Mielenkiintoinen uutuus, pakko kokeilla jos jostain kaupasta löydän. :)

Onkos muuten kaupoissa myynnissä niitä jäätelötötterövohveleita?
Ja missä olette nähneet?[/QUOTE]

you´ we got a plan

Ei ollut Länsikeskuksen Prismassa vielä, mutta tulossa ymmärtääkseni on. Länkkärin Cittarissa oli...ja mä tiedän sen siitä, että mähän en siis sitä erikseen etsinyt, ihan vaan satuin siittä jogurttihyllystä ohi kävelemään...:whistle:

[QUOTE="vieras";28580936]Mitäs tapahtuu jos tota jäädyttää liian pitkään vaikka yön yli?[/QUOTE]

sit vaan ottaa sen ajoissa sulamaan, sen pitää olla aika löysää, sellaista kohmeista kun sen vatkaa uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28580924:
sen ensimmäisen vatkauksen saa käsin tehtyä, mut sit se laitetaan pakastimeen 3,5 tunniks (tai vähemmäks, meillä ainakin jäätyi tossa ajassa liikaa, kun oli matalassa astiassa ) ja sit vatkataan uudestaan, sitä ei varmaan saa käsin enää tehtyä..

Ok...oliko muuten hyvää? Siis maistuiko lähellekään oikealle pehmikselle? :)

Ok...oliko muuten hyvää? Siis maistuiko lähellekään oikealle pehmikselle? :)

joo, vanilija testattiin, on tosi voimakas vanilijan maku, Likalta jäi syömättä ku kävi kurkkuun..on allergian takia tukossa, ni sen takia ahdisti..
mut mä ja Neiti syötiin kyllä ihan mielellään.
tänään aattelin testata ton mansikan, suklaata ei ollakkaan vielä ostettu.

mä laitoin sen sit sen toisen vatkaamisen jälkeen pursotinpussiin, ja siitä sai ihan pursotettua saman näköistä kuin pehmis, syötiin kyllä ihan kipoista, mut vohveleihin siis saa ihan tötteröt tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28581000:
mä laitoin sen sit sen toisen vatkaamisen jälkeen pursotinpussiin, ja siitä sai ihan pursotettua saman näköistä kuin pehmis, syötiin kyllä ihan kipoista, mut vohveleihin siis saa ihan tötteröt tehtyä.

Me tilataan jätskikioskistakin aina purkkiin, joten en ostanut tötteröitä erikseen...mutta toi pursotuspussi-idea oli hyvä, kiitti :)

Yhteistyössä