Mistä karpalomehua pissatulehdukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Yön aikana iski ikävä vaiva ja nyt pitäis laittaa mies kauppaan. Paljon on kehuttu sitä karpalomehua, mutta mistä sitä saa, varsinkaan sokerittomana?

Ja jos muistatte nimiä, niin olis kiva, sais miehelle antaa lapun käteen..

Nimeä en muista, mutta semmoinen kotimainen pienvalmistajan mehutiiviste pienessä lasipullossa on ollut ihan S-marketissa ainakin. Muistathan, että sillä on laksatiivisia vaikutuksia, joten nauti sitä varovaiseen tahtiin, ellet halua myös tehokasta vatsantyhjennystä ja kramppeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Nimeä en muista, mutta semmoinen kotimainen pienvalmistajan mehutiiviste pienessä lasipullossa on ollut ihan S-marketissa ainakin. Muistathan, että sillä on laksatiivisia vaikutuksia, joten nauti sitä varovaiseen tahtiin, ellet halua myös tehokasta vatsantyhjennystä ja kramppeja.

:o onko tämä todistettu jossaki??? mie en oo koskaan saanu mahaa kuralle karpaloista taikka puolukoista mutta kylläkin mansikoista ja mustikoista.

Onko tää sokeritonta?

Onko minkä hintaista? Onko minkä kokoinen pullo? (joo, sivuseikkoja, mutta tahdon, että tuo mies löytää..)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

:o onko tämä todistettu jossaki??? mie en oo koskaan saanu mahaa kuralle karpaloista taikka puolukoista mutta kylläkin mansikoista ja mustikoista.
Pullossa luki niin ja kyllä sen verran juoksin vessassa, että todistus oli mielestäni vähintäänkin varma
:ashamed: Join kyllä liian nopeasti liian paljon sitä vahvaa mehua. Ja luin sen pullon etiketin tietysti tarkemmin, kun olin jo viidettä kierrosta ollut vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Onko tää sokeritonta?

Onko minkä hintaista? Onko minkä kokoinen pullo? (joo, sivuseikkoja, mutta tahdon, että tuo mies löytää..)

En muista ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Mutta kai tiedät, että pelkällä mehulla vti ei mihinkään lähde! Se ehkä nopeuttaa parantumista, mutta kyllä tulehdus vaatii antibiootit.

Mä oon saanu ennenkin pois ilman antibioottia. Eikä tässä ole vielä mitään hätää, ei ole vielä varsinaisesti kipeä, inhottava olo vain..

Pullossa luki niin ja kyllä sen verran juoksin vessassa, että todistus oli mielestäni vähintäänkin varma
:ashamed: Join kyllä liian nopeasti liian paljon sitä vahvaa mehua. Ja luin sen pullon etiketin tietysti tarkemmin, kun olin jo viidettä kierrosta ollut vessassa.

ahaa... mie olen nimittäin kanssa vedelly tuota karpalomehua usiamman litran elämäni aikana ja en oo koskaan saanu mitään laksatiivisia oireita siittä. kait miun elimistö sitten käsittelee sen eri tavalla.

monillahan mustikka aiheuttaa ummetusta, samoten veriruuat. mutta miulla on päinvastoin sekin :D

Anastacian sanoin: I'm a freak!

nyt mie muistin sen oman karpalomehun jota aina prismasta ostan! Meritalon sokeroimaton karpalomehu! se on semmonen lasipullo jossa etiketti on valkopohjanen ja siinä lukee suht isolla että Meritalo.

löytyy prismoista ja s-marketeista.

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Mutta kai tiedät, että pelkällä mehulla vti ei mihinkään lähde! Se ehkä nopeuttaa parantumista, mutta kyllä tulehdus vaatii antibiootit.

Mä oon itse asiassa saanut tällä mehu systeemillä parannettua melkein kaikki vti:t mitä mulla ollut,kun olen alkanut hoitaa heti kun oireet alkanut,yhteen olen ainoastaan hakenut antibiootit.
Kun ei niitä kuureja kannattas huvikseen vetää jos tarvetta oikeasti vakavampaan tulee niin tehoavat sitten.

nyt mie muistin sen oman karpalomehun jota aina prismasta ostan! Meritalon sokeroimaton karpalomehu! se on semmonen lasipullo jossa etiketti on valkopohjanen ja siinä lukee suht isolla että Meritalo.

löytyy prismoista ja s-marketeista.

Kiitos paljon!! Kiva kun saa selkeästi sanoa mitä tahtoo :D

Yhteistyössä