mistä johtuu paineentunne peräsuolessa? raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
eli mistä voisi johtua paineen tunne peräsuolessa? ensin tuntui vain istuessa mutta nyt tuntuu jo pitkälläänkin. ja toi kaverin jatkuva muksiminen ja venyttely ei helpota sitä paineen tuntua ainakaan.

voisko se sitten johtua laskeutumisesta? tossa kyllä eilen tuli siihen malliin supistuksia, että käytiin jo synnärillä ja lääkäri veikkaili ettei montaa päivää enää menis. menossa nyt rv 38+

[QUOTE="vieras";23824131]voisko se sitten johtua laskeutumisesta? tossa kyllä eilen tuli siihen malliin supistuksia, että käytiin jo synnärillä ja lääkäri veikkaili ettei montaa päivää enää menis. menossa nyt rv 38+[/QUOTE]

Oisko tää nyt kenties eka raskaus? :)

Mä muistan vaan esikoisen synnytyksestä sananvaihdon kätilön kanssa kun kehotti käymään vessassa just ennen tosi toimintaa. No, kävin ja pissa tuli mut sanoin, että kakattaa, mut ei vaan tuu ja en pysty istua pöntöllä. Kätilö naureskeli ja sanoi, että kuule, se on se vauvan synnytys kuin ison kakan vääntämistä, että älä siitä kakkahädästä ole huolissas.

[QUOTE="vieras";23824131]voisko se sitten johtua laskeutumisesta? tossa kyllä eilen tuli siihen malliin supistuksia, että käytiin jo synnärillä ja lääkäri veikkaili ettei montaa päivää enää menis. menossa nyt rv 38+[/QUOTE]

Mulla oli toki samaan aikaan suppareitakin, mutta siitä paskahädän tuntuisesta paineesta meni kymmenisen minsaa lapsen syntymään ;)

Oisko tää nyt kenties eka raskaus? :)

Mä muistan vaan esikoisen synnytyksestä sananvaihdon kätilön kanssa kun kehotti käymään vessassa just ennen tosi toimintaa. No, kävin ja pissa tuli mut sanoin, että kakattaa, mut ei vaan tuu ja en pysty istua pöntöllä. Kätilö naureskeli ja sanoi, että kuule, se on se vauvan synnytys kuin ison kakan vääntämistä, että älä siitä kakkahädästä ole huolissas.

kolmas lapsi kyllä jo tulossa :)

mäkin muistan kun esikoisesta pompein vessassa kun pissattaa ja kakattaa ja vaikka mitä ja tuntuu et jotain tulee housuun just mutta kun tietäs mitä. tuon saman tunteen muistan itseasiassa kuopuksestakin. onneksi ei ole nyt sellainen tunne ;)

Mulla oli sama tunne sekä loppuraskaudessa että synnytyksen jälkeen. Ensin se johtui lapsen laskeutumisesta ja sitten myöhemmin ummetuksesta. Että jommastakummasta lienee kyse.

Yhteistyössä