Mistä johtuu ettei kaikki naiset saa orgasmia yhdynnässä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siinä on niin valtava ero jotkut on saanut montakin peräkkäin ja toinen taas ei saa millään. Eikö halut slloin oikein kohtaa vai mistä moinen, saako nainen eri miesten kanssa erilailla? Vai johtuuko korvien välistä?

JONSERED Karhunkantaja
Monesta seikasta:fysiologisista, psyykkisistä tai molemmista yhdessä. Ei missään ole määrätty, että orgasmi pitäisi saada nimenomaan yhdynnässä.

Näin minulla
En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä enkä koe sen olevan mitenkään ongelma. Silloin ehkä olisi ongelma, jos en saisi orgasmia lainkaan. Rakastelu tuntuu kuitenkin valtavan hyvältä eri tavalla (se tuntuu rakkaudelta, hemmetin nautinnollisesta, ihanalta) ja kaiken kruunaa se miehen sormin tekemä orgasmi, johon ei tod. mene kauaa koska olen vielä kiihottunut siitä rakastelusta.
Kyllä minä miestäni rakastan ja olen hyvin estotonkin, joten tuskin tässä mitään kummempaa syytä on.

vaimo
Mieheni on kysynyt ja ihmetellyt monesti samaa, enkä ole oikein osannut vastata. Itse saan joka rakastelukerta jopa 5 orgasmia, joista tosin "vain" yhden voin saada yhdynnässä.

vieras
Mä olen päätynyt siihen tulokseen, että mulla on siinä varmaan joku fysiologinen juttu sekä mahdollisesti en ole vain "oppinut" siihen. Nuorempana ajattelin, että ehkä jännitän tms, mutta olen päätynyt siihen tulokseen, ettei se enää siitä voi johtua. Olen ejakuloinutkin, mutta en silti saanut orgasmia, joten tuskin olen ihan hirveän jännittynyt.

vieras
Tämä on ihan tutkittu juttu ja johtuu naisten anatomisista eroavaisuudesta. Ne onnekkaat joilla klitoris sijaitsee lähellä emättimen aukkoa, saa orgasmin helpommin yhdynnässä kuin ne joilla klitoris sijaitsee ylempänä. Emättimen aukon lähellä oleva klitta saa peniksen penetraatiossa jatkuvampaa stimulaatiota kuin niiden, joilla se on ylempänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on ihan tutkittu juttu ja johtuu naisten anatomisista eroavaisuudesta. Ne onnekkaat joilla klitoris sijaitsee lähellä emättimen aukkoa, saa orgasmin helpommin yhdynnässä kuin ne joilla klitoris sijaitsee ylempänä. Emättimen aukon lähellä oleva klitta saa peniksen penetraatiossa jatkuvampaa stimulaatiota kuin niiden, joilla se on ylempänä.
ei toi ainakaan kaikissa tapauksissa pidä paikkaansa! Kun orgasmin voi saada myös muualta kun klitasta esim. tämä kuuluisa g-piste on aika hyvä....

hmm
Musta on surullista, että tällaistakin jotkut vierittävät automaattisesti miehen syyksi. On paljon miehiä, jotka haluavat, että nainen nauttii kaikin tavoin ja ovat valmiita näkemään vaivaa sen eteen. Mutta ei se kaikilta silti onnistu. Eikä kaikilta onnistu orgasmi millään keinoilla tai ainakaan toisen ihmisen tekemänä. Minusta on harmi, että tällaisetkin miehet ottavat asiast paineita ja kokevat syyn olevan itsessään, vaikka todellisuudessa tekevät parhaansa eivätkä voi asialle oikein mitään.

mama
ei se ole kuin omasta pääkopasta kiinni,.itse saan orgasmin vaikka vain pelkästään ajatuksen voimalla.siis että ajattelen jotakin mua kiihottavaa,ei tarvitse muhun edes koskea.

jaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ^:
ja lisään vielä että klitta-orkku on kyllä ihan perseestä verrattuna emätin-orkkuun;)
Mä olen saanut kummallakin tavalla ja mä sanon että emätinorgasmi on perseestä verrattuna MIEHEN käsillä tekemään orgasmiin.

Sekin riippuu pitkälti miehen taidoista.. ;)

Yhteistyössä