Mistä johtuu, että monilla lihavilla on tosi pienet rinnat?

  • Viestiketjun aloittaja "Jiina"
  • Ensimmäinen viesti
Lady Gardenea
[QUOTE="jooo";28387691]Monilla 80-90 kiloisilla on on isot rinnat, mutta sitten kun alkaa olla yli satakiloinen jööti, niin ne tissit katoaa ja leviää muuhun kroppaan.[/QUOTE]

Jaa, tuota en ole huomannut. En ole erityisemmin kiinnittänyt huomiota lihavien kropan malliin.
 
"..."
Kaikkia todella lihavia en tunne, mutta muutaman kyllä, yksi niistä tosin entinen lihava! Hyvä ystäväni on lyhyt ja lihava, hänellä on iiiisot rinnat! Tätini oli lihava, BMI yli 40, rinnat olivat valtavat! Tosin eivät pienentyneet yhtään, vaikka paino putosi, nyt noin 70 kg painaa hän, pienennysleikkaukseen pääsi lopulta!
Yksi lihava on juu erittäin pienirintainen, mutta noiden kahden lisäksi tunnen muitakin isorintaisia todella lihavia. Enemmän omissa ympyröissäni on siis isorintaisia lihavia, naisia! :)
 
Monella
Mä painan 100kg eli ylipainoa on n.30kg jos ajatellaan mun pituiselle sopivaa yläpainorajaa. Kuppikoko mulla on G eli ei todellakaan mitkään pienet.

Kyllä mä tiedän monia ylipainoisia joilla on isot rinnat, enemmän ne pienirintaiset ylipainoiset tuntuvat olevan harvinaisempia.
 
"vieras"
Ei mulla vaan ole pienet, kuppikoko d-80/85 ja 30kg ylipainoa. Olen ollut hoikkakin ja kerran laihduttaessa kutistui tissitkin b-kuppiin. Rinnat onkin ainoa mihin olen näin pullukkana tyytyväinen, eivät roiku edes pahasti.
 

Yhteistyössä