Mistä johtuu että käsi tärisee yhtäkkiä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään oli todella noloa töissä.
Teen työkseni tarkkaa työtä asiakkaille ja käden pitäisi olla vakaa. On ollutkin tähän asti.
Yhtäkkiä kesken päivää käsi alkoi täristä. Yritin keskittyä ja jotenkin sain tehtyä sen. Kun asiakas poistui, käsi rauhoittui mutta heti seuraavan kohdalla käsi tärisi yhtäkkiä taas. Ihan hirveää.

Mistä tuo voi johtua? Sitä kesti ainakin tunnin.

En polta enkä juo jos joku epäilee sellaista.
Nyt jännitän että miten käy maanantaina...
 
vierailija
Oletko saanut koronarokotuksen? Siitä on raportoitu harvinaisena sivuoireena vapina. Tai ehkä sinulla on se sama juttu kuin Angela Merkelillä. Sitähän ei julkisuuteen koskaan avattu, että mistä vapinakohtaus tuli. Syitä voi varmaan olla aika monta. Jos alkaa toistua, niin ei kai siinä auta kuin mennä lääkäriin.
 
vierailija
En ole saanut vielä rokotusta. Se oli todella pelottavaa ja mietin jo että pitääkö lähteä pois töistä! En voi tehdä sitä ilman oikeaa kättäni.
Jäänkö työttömäksi... huh toivon että tämä menee nyt ohi. Kotona ei ole mitään vapinaa.
 
Deleted member 149094
Mä epäilisin myös jännittämistä, kuten edelliset. Sen toki tarkastaa nopeasti rentouttamalla kädet harteista asti.
Mä oon tehny joskus semmoista pikkutarkkaa hommaa ja mulla alkoi täristä silmä! Piti aina ennen tiukkaa tarkennusta katsoa ensin kaukaisuuteen, ja sit vasta tuijottaa siihen lähelle. :)
 

Yhteistyössä