mistä ihmeestä saa selville paljonko s-tilillä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kun ei ole niitä pankki tunnuksia s-pankkiin. Ja kaikki (ainakin tässä kaupungissa) ne kaupoissa olevat pisteet, missä voi itse katsoa saldoa ovat pois käytöstä tai on lappu etä ei käytössä. Vinkkejä? milloin muuten bonukset tulee vai onk jo tammikuun bonukset maksettu?
 
Hommaat ne tunnukset, muuten et saldoa saa tietää. Bonukset tulee aina 10 päivä, eli nyt tuli perjantaina kun sunnuntai 10 pv.
S-kanavan kautta näet aina kuukauden bonusostot ja menneiltä kuukausilta saadut bonukset.
 
vierailja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun ei ole niitä pankki tunnuksia s-pankkiin. Ja kaikki (ainakin tässä kaupungissa) ne kaupoissa olevat pisteet, missä voi itse katsoa saldoa ovat pois käytöstä tai on lappu etä ei käytössä. Vinkkejä? milloin muuten bonukset tulee vai onk jo tammikuun bonukset maksettu?
Ne pankkitunnukset voi tilata myös tulemaan postitse, jos ei ole mahista saada jostain asiakaspalvelusta tms. niitä. Mä sain pankkitunnukset kyllä meidän prismasta.
 
Sun tapauksessa vain soittamalla.
Mä en tiedä että mikä on nyt homman nimi koska ne laitteet on poistettu kaikkialta (ainakin hämeenmaan alueelta) toistaiseksi eikä ainakaan mulle (hämeenmaan työntekijä) ole kukaan osannu kerta että koska ne tulee takasin käyttöön... en tosia ole taas hetkeen kysellykkään.

Ja kun soitat niin varaappa kädenulottuville ajokortti, passi tai voimassa oleva henkilökortti, tarviit sitä varmastikkin että saat tiedot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin soitan? ja miksi ajokortti?
S-pankin asiakaspalveluun.
ainakin meillä tarvii osata kertoa jonkun henkilötodistuksen voimassaolopäivä ym. että mitään tietoja antavat.
En tiedä kuin tarkkaan kysyvät jos itse soittaa mut näin meidän on käsketty kehottaa asiakkaita jos he soittavat itse sinne.

Ja numero löytyy kortin takaa esim.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin soitan? ja miksi ajokortti?
S-pankin asiakaspalveluun.
ainakin meillä tarvii osata kertoa jonkun henkilötodistuksen voimassaolopäivä ym. että mitään tietoja antavat.
En tiedä kuin tarkkaan kysyvät jos itse soittaa mut näin meidän on käsketty kehottaa asiakkaita jos he soittavat itse sinne.

Ja numero löytyy kortin takaa esim.
Sotun loppuosa riitti kun mä soitin
 
Kauppareissulla poikkesin asiakaspalveluun ja kysyin onko tilillä rahaa. Kun kuulin summan, sanoin että nostan se pois. Nyt ei tarvitse miettiä, onko tilillä rahaa. =) Tammikuun bonukset olivat tulleet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mihin soitan? ja miksi ajokortti?
S-pankin asiakaspalveluun.
ainakin meillä tarvii osata kertoa jonkun henkilötodistuksen voimassaolopäivä ym. että mitään tietoja antavat.
En tiedä kuin tarkkaan kysyvät jos itse soittaa mut näin meidän on käsketty kehottaa asiakkaita jos he soittavat itse sinne.

Ja numero löytyy kortin takaa esim.
Sotun loppuosa riitti kun mä soitin
Aha... ok no toi on sit varmaan meille noin ettei voi saldoja kysellä ihan pelkällä sotulla, tosin kirjaa ne ylös kyselijän nimenkii.

 
vieras
En ole ehtinyt perehtyä tuohon tilihommaan. Maksaako se samaan tyyliin kuin normitilitkin? Jostain luin että kuukausittainen tiliote maksaa x euroa, mutta maksaako ne tunnukset eli onko jotain tilimaksuja?

Toivottavasti joku ymmärsi sepustukseni... ;-)
 

Yhteistyössä