Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Me ollaan hakkeroitu ne codefree:ksi. Nykyaan meidan bue ray soittimet ovat "region free".
Onko se miten vaikea tehdä, hakkerointi?

Minulla alkaa epätoivo iskeä kun kodinkoneliikkeessäkin äijät vaan tuijottaa suu auki kun menen tuollaista tuotetta kysymään. No, kertoo jotain heidän ammattitaidosta!
Ammattitaito vai ei. Ei niiden myyjien tehtävänä ole kertoa miten niitä vempaimia hakkeroidaan tai muuten rikotaan. Sehän olis vähän sama kun sanoiset ettei Alkon myyjillä ole oikein ammattitaitoa jos eivät tiedä mistä löytyisi pimeää viinaa...
Mutta kun niitä aluekoodivapaita dvd-soittimia on jossain ihan myynnissäkin, tämä meinasi minulle myydä soittimen jolla näkyy vain aluekoodi 2.
Mutta kun se aluekoodi on sinun omaksi parhaaksesi.
Parhaaseen lopputulokseen pääset käyttämällä 2-koodin dvd-soitinta, 2-koodin dvd-levyä sekä eurooppalaiseen käyttöön tarkoitettua PAL-televisiota.
Toinen vaihtoehto olisi käyttää 1-koodin dvd-soitinta, 1-koodin levyjä sekä ison veden takana käytettävää NTSC-televisiota.
Eri tekniikoiden sekoittaminen onnistuu kyllä, mutta kuvanlaatu on sen verran surkea etten ainakaan minä viitsi sellaista katsella.