Mistä ihmeestä lapselle untuvapeitto???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Koitin netistä etsiä. Ainut minkä löysin, oli Jyskin varmasti "tosi laadukas". Eikö Joutsen valmista enää? Onko jollakin antaa vinkkiä mistä löytäisin laadukkaan peiton taaperolle?

Kiitos

Onko untuvapeitto kevyt hötö?

Mä etsin lapselle painavampaa peittoa, lasten peitot ovat ihan liian kevyitä (ja osa aikuistenkin peitoista) ja lapsi inhoaa, jos peitto on päällä liian kevyesti. Minun peittoni alle nukahtaa alle aikayksikön, mutta omaansa ei siedä ollenkaan, se on laitettava lämmikkeeksi vasta kun muksu on unessa tai peitto lentää

Ainakin Ajungilak -merkkiset peitot mitä Jysk myy ovat oikeasti laadukkaita. Sama merkki tekee laadukasta retkeilykamaa mm. makuupusseja, joita myydään esim Partiokaupoissa. Ei ole kyllä ihan halvimmasta päästä se.

Jos et löydä lapsen kokoa niin mitä jos ostat aikuisten koon peiton ja kavennat sitä itse?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainakin Ajungilak -merkkiset peitot mitä Jysk myy ovat oikeasti laadukkaita. Sama merkki tekee laadukasta retkeilykamaa mm. makuupusseja, joita myydään esim Partiokaupoissa. Ei ole kyllä ihan halvimmasta päästä se.

Jos et löydä lapsen kokoa niin mitä jos ostat aikuisten koon peiton ja kavennat sitä itse?

Ei ole ihan helppo nakki lähteä aikuisen peittoa fixailemaan. Puolet höyhenistä vähintään pitkin kämppää :O

Kyllä joutsen tekee vielä lasten untuvapeittoja. Me ostettiin vauvalle vauvakoinen 90x150 Stockalta.
Mutta miten ois jos laittaisit mailia tonne suomen joutseneen ja kysyisi asiaa.