Mistä hyvä juustohöylä pehmeälle juustolle

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Fiskarsin perushöylä on susi. Iittala Tools on susi. Juusto odottaa kaapissa, mutta höylää ei ole.

Seriously. Joulupukinpakettiin on toivottu hyvää juustohöylää pehmeälle juustolle, onko teillä hyviä kokomuksia jostain merkistä?

Mulla on sellane mustavartinen,oliskohan fiskarssin,semmonen ihan lyhyt se teräosa,sillä saa aika hyvin pehmeää juustoa höylättyä kun sillä tavallisella ei saa yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mulla on sellane mustavartinen,oliskohan fiskarssin,semmonen ihan lyhyt se teräosa,sillä saa aika hyvin pehmeää juustoa höylättyä kun sillä tavallisella ei saa yhtään.

Siis, jos se on sitä perusmallia lyhyenä, se on minusta huono. Onko se kuitenkin joku eri mallinen (functional forms, tms)?

no sama vika täällä. Meillä vanha fiskars on ollyut tosi hyvä. Koiran se pistettyä uuteen kuosiin ollaan ostettu tuhat erilaista höylää eikä ne ole hyviä. On siis jotenkin erilainen kuin nykyiset fiskarsit..

Apua ei siis löytynyt, mutta et ole ongelman kanssa yksin :)

Meillä on fiskarssin functional form sekä pitkänä että lyhyenä. Oma kokemus on, että sillä pitkällä tulee parhaat siivut juustosta kuin juustosta ja lyhyellä ei tee mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Siis kaikki käyttää tuota fiskarssin pehmeälle juustolle tarkoitettua perushöylää? Eihän sillä saa kunnon siivuja :o Joko siis mulla on susi yksilö tai meillä erilaiset juustot...

Mulla on sellanen varmaan,mallia en muista kun on monia vuosia jo ollut mutta on toimiva.

Fiskarsin musta-oranssi juustohöylä on ihan surkea, missä lie valmistettu. Koko mustat Fiskarsin höylät hyviä tai ainakin ne, joissa meillä on valmistajana Sweden.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä