mistä hyvä dödö?

  • Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti
turhautunut
kertokaa hyvät siskokullat, en jaksa enään kokeilla.

siispä mikä on hyvä dödö?

ei sisällä alkoholia, menee iho rikki. on varma, ettei kesken päivän kainalot ole märät. eikä jätä valkoisia renkaita ihoon, eikä varsinkaan mustaan puseroon päälle puettaessa.

Kiitos kaikille auttajille.

turhautunut
 
Sarita-80
Apteekissa myydään sellasta ku 'triple dry'. En tiedä että onko siinä alkoholia, mutta tehokas on. Hinta tietysti korkeempi ku muissa. Em. käytetään muistaakseni 2-3 krt viikossa ja esim. nivean deot riittää muiksi päiviksi.
 
En tiedä onko olemassa enää, mutta joskus käytin Deesse merkin voidedödöä. Oli paras ylimoimaisesti kaikista mitä ikinä olen kokeillut, ja tuubi kesti älyttömän kauan. Kannattaa koittaa etsiä ja kokeilla. Itseasiassa, koitan etsiä sitä uudestaan itsellenikin nyt kun puheeksi tuli. =)
 
sanna-cata
Mun mielestä Nanoel on ollut paras. Siinä on kiva tuoksu (alkoholiton), enkä ole huomannut hien haisseen päivän mittaan. Ainut huono puoli on se, ettei saa suihkeena. Saman tuoksuinen suihkusaippua ja muistaakseni myös kosteus voide on olemassa. Valkoiset tahrat voi toki välttää kun laittaa paidan ensin ja sitten vasta dödön.
 
-Muhku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2004 klo 09:16 sanna-cata kirjoitti:
Valkoiset tahrat voi toki välttää kun laittaa paidan ensin ja sitten vasta dödön.
Miten se niitä tahrojen tuloa estää? Ennemminkin pitäis odottaa dödön laiton jälkeen jonku aikaa ennen kuin paidan vetää päälle.
 
LÖYTÄNYT OMANI
RED DOOR CREME DEODORANTTI ON TOIMINUT MAINIOSTI EIKÄ IHO OLE ÄRTYNYT VERESLIHALLE. MAKSAA N. 20 E MUTTA ON RIITTOISA.LAIVALLA TIETTY EDULLISEMPI..KESÄRISTEILYLE SIIS!
 
mä olen löytänyt aivan ihanan dödön löytyy rollonina ja voiteena apteekista nimeltään Bats on hajuton ja tosi tehokas ei tarvi lisäillä kauheen usein :) . ja eikä kyllä maksa hirveesti hinta noin 8 euroo mutta kestää tosi kauan yks tuubi :D . suosittelen
 
Kyykkä65
Ehdottomasti paras on ollut Luontoliiton kaupasta saatava mineraalikivideodorantti. Ei hajusteita, vaan aito luonnontuote. Pitää kainalot kuivina, ei hajuongelmia. kestää pitkään (edellinen jopa kaksi vuotta). Kokeilkaa! =) :saint:
 
Kyykkä65
Anteeksi, tuli väärä osoite edelliseen viestiin. Luonnon kivideodoranttia saa Luonnonsuojeluliitosta ja sieltä luontokaupasta. Dödön nimi on DeoKristal. Hinta on kova, yli 11?, mutta tosiaan sen kun jakaa vuoden ajalle, niin edullinenhan se on. Ja tuote oh ehdottomasti kokeilun arvoinen!!! =)
 

Yhteistyössä