Mistä huonot rakastelukerrat johtuu parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nooh ehkä alussa ja miksei matkan varella nainen voi opettaa sitä miestään paremmaksi rakastajaksi. Esim olin kavereiden kaa laivalla meni yöksi hyttiin ylä punkkaan ja sit kaveri pariskunta tuli ne meni alapetiin. Ni se nainen ohjasi sitä miestä siellä alapäässä et juuri noin nuole toi pussaus tuntu hyvälle. Juuh kyl mä tirskuin siellä yläpunkassa. Mut nytku ajattelee ni onhan se kait hyvä käydä ohjeet läpi ni oppii sitten miten kunnolla tyydyttää sen naisen eka opiskellaan ja taidot karttuu ehkä sen kumppanin kaa.
 
Nooh ehkä alussa ja miksei matkan varella nainen voi opettaa sitä miestään paremmaksi rakastajaksi. Esim olin kavereiden kaa laivalla meni yöksi hyttiin ylä punkkaan ja sit kaveri pariskunta tuli ne meni alapetiin. Ni se nainen ohjasi sitä miestä siellä alapäässä et juuri noin nuole toi pussaus tuntu hyvälle. Juuh kyl mä tirskuin siellä yläpunkassa. Mut nytku ajattelee ni onhan se kait hyvä käydä ohjeet läpi ni oppii sitten miten kunnolla tyydyttää sen naisen eka opiskellaan ja taidot karttuu ehkä sen kumppanin kaa.
siis NAISEN pitää osata tyydyttää mies
 
vierailija
Kannattaa jättää iltapäivälehtien seksijuttujen luku vähemmälle.
Toimittajat laittavat pökköä pesään viikonloppunumeroihin, ja ukot sitten
laittavat syyn naisten niskoille.
Jos puolisoiden välillä on aitoa kiintymystä, seksi on täysin merkityksetön asia. Seurustella voi muutenkin kuin limakalvoillaan.
 
vierailija
Vastaanottava osapuoli? Mitä ap sillä tarkoitat?
Meillä homma sujuu yhteistyöllä, ei voida erotella "antajaa" tai " saajaa".

Jos nainen on liian kuiva, niin sit sattuu ja se voi sattua miestäkin. Syynä voi olla esimerkiksi imetys tai vaihdevuodet.
 
Nooh ehkä alussa ja miksei matkan varella nainen voi opettaa sitä miestään paremmaksi rakastajaksi. Esim olin kavereiden kaa laivalla meni yöksi hyttiin ylä punkkaan ja sit kaveri pariskunta tuli ne meni alapetiin. Ni se nainen ohjasi sitä miestä siellä alapäässä et juuri noin nuole toi pussaus tuntu hyvälle. Juuh kyl mä tirskuin siellä yläpunkassa. Mut nytku ajattelee ni onhan se kait hyvä käydä ohjeet läpi ni oppii sitten miten kunnolla tyydyttää sen naisen eka opiskellaan ja taidot karttuu ehkä sen kumppanin kaa.
No noin se just pitää mennä. Jos haluaa nauttia kunnolla niin silloin täytyy myös kommunikoida.

Mutta mitäs sä siellä yläpedissä tirskuit?
 
Kannattaa jättää iltapäivälehtien seksijuttujen luku vähemmälle.
Toimittajat laittavat pökköä pesään viikonloppunumeroihin, ja ukot sitten
laittavat syyn naisten niskoille.
Jos puolisoiden välillä on aitoa kiintymystä, seksi on täysin merkityksetön asia. Seurustella voi muutenkin kuin limakalvoillaan.
Parisuhteessa ollaan limakalvoilla, vaikka Anna ja Echo muuta väittäisivätkin. Asia on helppo tarkistaa miettimällä, mikä mielestäsi on pettämistä parisuhteessa.
 
vierailija
Huonolla tarkoitan sitä että homma on vastaanottavalle osapuolelle kivuliasta tai muuten niin huonoa ettei nautinnosta ole juuri tietoakaan.
Tarkoitat tietty naista vastaanottavana…

Kivut kertoo että vaihdevuodet on alkaneet naisella.

terv. S-Setis kokemuksen syvällä rintaäänellä (minua puolet nuorempi Annie nauttii kybällä ihan kokoajan, ei kuule valita yhtään, vaan täysin päinvastoin 😏)
 

Yhteistyössä