mistä huonekaluja

• Viestiketjun aloittaja aaaa
  • Ensimmäinen viesti
aaaa
mistä saa halvalla sohvan, kirjahyllyn ja lipston???? mikä huonekalu kauppa edullisin???? kierrätyskeskuksissa tuntuu olevan vain karmeita hyllyjä jotka just kasassa kestää....

Käytä järkeä ja ehosta.

Halvan huonekalun ja korjatun lipaston kohdalla minä ainakin valitsen jälkimmäisen. Mihin tarvitset kirjahyllyä? Jos kirjoille, niin osta puulevyjä ja kiinnikkeet Bauhausista ja saat varmasti hyvän. Kierrä myös Pelastusarmeija ja vastaavat.

Halvimmalla saanet kestävän "sohvan" ostamalla laverin kierrätyskeskuksesta + siihen jostain patja. Patjalle päällystys ja kivoja tyynyjä...

mmm
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Käytä järkeä ja ehosta.

Halvan huonekalun ja korjatun lipaston kohdalla minä ainakin valitsen jälkimmäisen. Mihin tarvitset kirjahyllyä? Jos kirjoille, niin osta puulevyjä ja kiinnikkeet Bauhausista ja saat varmasti hyvän. Kierrä myös Pelastusarmeija ja vastaavat.

Halvimmalla saanet kestävän "sohvan" ostamalla laverin kierrätyskeskuksesta + siihen jostain patja. Patjalle päällystys ja kivoja tyynyjä...
miehelle ehdottanu tuota sohvan ratkaisuksi mut ei kelpaa. kun sellasessa huono istua ja tyynyt menettää muotonsa äkkiä.....

kirjahyllyä kirjoille ja muilletavaroille joille tarvii kaapit.....

noh..onko tämä paha?
meillä ei tullut ihan halpa sohva, mutta vertaan sen hintaa ja mitä sillä rahalla voi saada..eli..ostettiin mun äippäloman aikaan SuomiSoffasta sohva,joka kustansi 1600?..MUTTA..tässä oli 24kk korotonta ja kulutonta maksuaikaa..eli kk-lyhennyksen hinta oli n. 65?/kk..

sillä rahalla saisit..jo siis paljon halvemmallakin..huonekalut itsellesi..

mietin just,että onko Maskussa ollut näitä koroton/kuluton mahdollisuuksia..Iskulla on ollut..

Yhteistyössä