Mistä hommaisit silmälasit tällä hetkellä, jos tarvitsisit?

• Viestiketjun aloittaja "muumuu"
  • Ensimmäinen viesti
"muumuu"
Niin suositelkaa.
Tarvitsis ostaa omilla vahvuuksilla rillit ja perhaps aurinkolasit kaveriks. Mietinnässä myös vararillien hommaus koska lapset rikkoo mun laseja.

Hinta on yks tekijä mut laatu toinen. Uskokaa tai älkää(?) ostin suosituksesta vähän kalliimmat kakkulat. Käytännössä en huomannut vattujakaan eroa aikaisemmin ostamiini halppislaseihin...

Ja näontarkistus olis tarpeen. On vaan sellanen ongelma, että en koe että mun näköä on viimeisten vuosien aikana tsekattu tarpeeksi hyvin optikoiden toimesta. Siis miten voi olla, että kun saan lasit niin en näekään niillä niin hyvin kuin luulisin? Mulla on aika paljon huonompi näkö toisessa silmässä, mahtaako tämä vaikeuttaa määrittämistä?

"Vieras"
Ensin silmälääkärille kunnolliseen näöntarkastukseen. Sitten resepti kourassa johonkin hyvään optikkoliikkeeseen. Omani ostin Fenno-optiikasta. Linssit ovat laadukkaat. Heillä myös korjauspalvelu omassa talossa.

Nissenillä taitaa olla joku kesäale, mutta siellä ei ole mun mielestä kovin hyvä valikoima.
Itse ostin joskus Specsaversilta, mutta sielläkin joskus aika huonot valikoimat. Itse haluaisin jotkut täydelliset, mutta en toisaalta viitsisi laittaa useita satoja euroja niihin.

Mep
[QUOTE="Helekkarin Heittomerkki";26728744]Nisseniltä on tilauksessa. Aurinkolasit ois saanut samalla puoleen hintaan.[/QUOTE]

Ainakin kolmet lasit olen jo ostanut Nisseniltä myös: Hinta-laatu on ihan kohdallaan. Mulla on ihan eripari-silmät ja hyvät lasit on aina olleet. Kerran lääkärin määrittämät, muutoin optikon.

"kuikka"
Nisseniltä on tilauksessa.

yhtä suppea valikoima nikkelittömissä kehyksissä kuin muillakin. 200 e jäi hinnaksi. silmäasemalle ja instruun en mene ikinä enää.

specsavers on kokematta.

"Vieras"
Silmälääkärillä suositellaan käytävän aina välillä sillä vain lääkäri on pätevä tutkimaan silmän terveyden. Molemmat pystyvät määrittämään silmälasien vahvuuden.

"..."
Silmälasi market. Itse juuri hain lasit sieltä. 25 euroa kehykset, linssit ja näön tarkistus. Minulla ainakin on toiminut hyvin nämä halppis lasit ja optikko tarkistaa näön ja aina on saanut vahvuudet joilla oikeasti näen.

"vieras"
Instrumentariumista sain kahdet lasit tällä viikolla. Tosi nätit ja hyvä ja nopea palvelu. Ilmainen näöntarkastus ja kehytkset löytyi -80% hyllystä. Mies laittoi viimeksi silmäsit Nisseniltä ja linssien laatu oli oikeasti huono. Vuoden päästä olivat jotenkin sumeat. Hankki uudet linssit sitten kunnon optikolta, mikä ei ollut mikään ketjuoptikko.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26729218]Täällä on mainostaminen kiellettyä.[/QUOTE]

No minusta nämä on ihmisen kokemuksia. Ihan kuten puhuisi kummat on paremmat Brion vai emmaljungan vaunut.

rillikalle
Olen omani ostanut viimeeksi paikallisesta yrityksestä sekä tilannut Lenswaylta. Jostain syystä tykkään Lenswayn rilleistä enemmän! Maksoivat kampanjatarjouksessa alle 100e ja Nissenille maksoin toissakerralla yli 600e... Mulla on sen verran miinuksia, että mitkään tarjoukset eivät koskaan koske niitä vahvuuksia :kieh:

Lenswayt olleet käytössä yli vuoden, eikä mitään naarmuuntumisia tms. Suosittelen!

Yhteistyössä