Mistä halvat silmälasit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jess
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BarbieLee:
Specsavers.. Ja eikö joissain paikoissa saa opiskelija-alen muuten rilleistä.. :D

no ne myy halvalla mutta ne ei liimaa ruuvejaan kiinne joten kun ruuvit luonnollisesti löystyy joudut hankkimaan alan ruuvimeisselit sillä he ei niitä korvaa koska on ne lasit kunnossa sinulle myyneet.Että näin!

vielä halvempia ku favopticilla ja minä ainakin oikein tyytyväinen, omat maksoi sankoineen, linsseineen, ohennuksineen ja postikuluineen 38,- euroa ja mulla linssit -3,5

http://www.lensway.fi/

Mä tilasin tuolta eikä mitään valittamista!! Yksi koriste irtosi sangasta, varaosana ei uutta saanut, joten ne lähetti mulle kokonaan uuden rillit =) Nyt mulla on kahden samanlaiset.

Kuinka huono näkö sulla on?

Mä en ole koskaan uskaltanut ottaa mistään halpispuljusta laseja kun miinuksia on paljon, eikä ne kuitenkaan paljoa sen halvemmaksikaan tulisi..

Iha paras, halvin ,nopea, luotettava on zennioptical. Voin suositella, on kymmeniä laseja hankittu sieltä meidän sukuun, on meitä monta rillipäätä. Ja tosi tyytyväisiä oltu. ON HALPA

[QUOTE="Lila";21901064]Iha paras, halvin ,nopea, luotettava on zennioptical. Voin suositella, on kymmeniä laseja hankittu sieltä meidän sukuun, on meitä monta rillipäätä. Ja tosi tyytyväisiä oltu. ON HALPA[/QUOTE]

Tämä!

Yhteistyössä