moi, tilasin muuan viikko sitten explorerit babyjungle.nl:stä. Voin suositella sekä mallia, että kyseistä kauppaa. Hintaa tuli paketille sisaristuimen sekä turvakaukaloadpterin kans jotain 520 euroa toimituskuluineen.
Kärryt tulivat muutamassa päivässä ja vastasivat ennen tilausta tekemääni mailikyselyyn alle kahdessa tunnissa.
Ostin nuo kun meidän juniori on 6kk ja esikoinen 2.5v ja enää isompi ei nuku kärryissä. Kesällä vielä meillä oli leveät tuplat, mutta kun P&T:t sain, Emmaljungat jäivät pölyttymään.
Käyttökokemuksia:
-kulkevat todella kevyesti, vaikka molemmat kyydissä
-toimii sekä vauva-taapero asennossa, jos pienempi nukkuu pitkiä päikkäreitä
-toimivat myös taapero-taapero -asennossa hyvin esim lenkillä, jolloin molemmat istuvat. Asento on kuitenkin molemmille sellainen, että molemmat voivat nukkua ihan hyvin
-mulla molemmille Emma -lämpöpussit ..se malli joka muuntuu kantokopasta lämpöpussiksi. Pussukat mahtuvat hyvin ja toimivat myös sisaristuimessa
-sadesuojana mulla perinteinen matkaratasmalli..en halunnut sitä isoa kirkasta, kun muiden käyttökokemusten perusteella aika paksu ja tilaavievä. Alapenkille ei niin kauheasti pääse satamaankaan, että jos tuo pussukka siellä ja lapsella haalari päällä, niin ihan turha onkin. Oliskoha tuo meillä käytössä oleva Pikku Pia -merkkinen.. Aukeaa kuitenkin aisan takaa tarroilla, eli sen voi tarvittaessa takapenkin kuomun päälle singuttaa..
-painopiste on muuttunut sportteihin verrattuna. Ei yhtään niin kiikkerät.
-follow the sun -kuomu on tosi hyvä. Näin syksyllä aurinko paistaa välillä niin alhaalla, että kuomua on tosi näppärä vetaista ihan alhaalle
-siis ihan huiput kärryt
-ainoa pieni miinus on käsijarrun puuttuminen -jarrullisiin Freestyleihin tottuneena, sitä kaipaa mm.alikulkujen aika jyrkissäkin mäissä. Peg Peregolla olis ollut tandemit jarrulla, mutta P&T:ssä niin monet muut ominaisuudet menivät edelle ja merkkikin on tutumpi.. Olen päätökseen tyytyväinen.