Alkuperäinen kirjoittaja ap:Seitsemänkymppisen saa soittamalla neuvolaan.
Pian, ne on kohta jaettu kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Seitsemänkymppisen saa soittamalla neuvolaan.
Juuko?
Kuopukselle pitääkin varata neuvola-aika... Kiitos! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja ennen kaikkea, mistä sen seitsemänkymppisen saa? |O
(eiks kukaan keksisi mulle mitään maksamisen arvoista tehtävää? :snotty: :'( )
Ei mulla ole rahaa bensaan. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja ennen kaikkea, mistä sen seitsemänkymppisen saa? |O
Tuu kuuraa mein auto...haisee ihan oksulle ku nuorin oksensi auton uuteen uskoon viime lauantaina...ja tuo tullessas jotain otsoniputslaakia että se haju lähtee varmasti pois :kieh: :kieh: voin mielellään maksaa tuosta lystistä 70 ? :kieh:
Mutta sitten tulee verottaja ja syyttää pimeästä duunista. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan,laita kaupan seinälle lappu että siivoat korvausta vastaan..ansaitse rahat äläkä ole ruinaamassa jostain säälittävästi avustuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei mulla ole rahaa bensaan. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ja ennen kaikkea, mistä sen seitsemänkymppisen saa? |O
Tuu kuuraa mein auto...haisee ihan oksulle ku nuorin oksensi auton uuteen uskoon viime lauantaina...ja tuo tullessas jotain otsoniputslaakia että se haju lähtee varmasti pois :kieh: :kieh: voin mielellään maksaa tuosta lystistä 70 ? :kieh:
Tuo tänne, putsaan kympillä!