Tuskin ap haluaa _vanhaa_ englanninlammaskoiraa, vaan vanhaenglanninlammaskoiran.Alkuperäinen kirjoittaja mie:laita ihan ekaks googleen Vanha englanninlammaskoira. Kannattaa varmasti hieman tutustua rotuun ensin, jos rodun nimikään ei oikein ole hallussa. Kennellitto myös voi auttaa pentueen löytämisessä ja koirat.com on oiva paikka myös tutkailla kasvattajia.
Ups. Siihen piti tulla nuo alaviivat...että alleviivaisin sanan vanha. Mutta samapa tuo..ehkä ap tajusi silti, että rodun nimi alkaa sanalla vanha.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuskin ap haluaa _vanhaa_ englanninlammaskoiraa, vaan vanhaenglanninlammaskoiran.Alkuperäinen kirjoittaja mie:laita ihan ekaks googleen Vanha englanninlammaskoira. Kannattaa varmasti hieman tutustua rotuun ensin, jos rodun nimikään ei oikein ole hallussa. Kennellitto myös voi auttaa pentueen löytämisessä ja koirat.com on oiva paikka myös tutkailla kasvattajia.
kyllä tiedän joo rodun nimenAlkuperäinen kirjoittaja mie kikatellen:Ups. Siihen piti tulla nuo alaviivat...että alleviivaisin sanan vanha. Mutta samapa tuo..ehkä ap tajusi silti, että rodun nimi alkaa sanalla vanha.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuskin ap haluaa _vanhaa_ englanninlammaskoiraa, vaan vanhaenglanninlammaskoiran.Alkuperäinen kirjoittaja mie:laita ihan ekaks googleen Vanha englanninlammaskoira. Kannattaa varmasti hieman tutustua rotuun ensin, jos rodun nimikään ei oikein ole hallussa. Kennellitto myös voi auttaa pentueen löytämisessä ja koirat.com on oiva paikka myös tutkailla kasvattajia.
No, mä en ottais rotukoiraa, jota myytäisiin alessa.Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Eiks nämä oo aika hintavia? Siis kun mä olin muistavinani että 800-1200e maksais pentu...
Käyn tuolla linkissä kattelemassa
No enpä mäkään....Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:No, mä en ottais rotukoiraa, jota myytäisiin alessa.Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:Eiks nämä oo aika hintavia? Siis kun mä olin muistavinani että 800-1200e maksais pentu...
Käyn tuolla linkissä kattelemassa
laita ihan ekaks googleen Vanha englanninlammaskoira. Kannattaa varmasti hieman tutustua rotuun ensin, jos rodun nimikään ei oikein ole hallussa. Kennellitto myös voi auttaa pentueen löytämisessä ja koirat.com on oiva paikka myös tutkailla kasvattajia.