Mistä energiaa?

• Viestiketjun aloittaja "Naatti"
  • Ensimmäinen viesti
"Naatti"
Olen niin älyttömän väsynyt, oikeestaan ollut koko kesän, erinäisistä syistä. En jaksa, kun syödä..
Koti sotkeentuu, ikkunat pesemättä, kaapit tungettu pinkeeksi.
Moni kohta kaipaisi korjaamista, vaihtamista ja sitä siivoamista. On o pinttynyttäkin niin,,että pitäis oikein puunata (vieras ajatuskin)
Hommia ois vaan niin paljon, eikä perse nouse penkistä ei sitten millään.

Viersas
kuule mä tiiän miltä susta tuntuu. Mutku siihen ei ole mitään näppärää konstia, kun sen perseen on vaan noustava kun kmppä ei siistiydy muuten. Vitamiinit ruokavalioon, ulkoilua, riittävä uni, kilpirauhasarvot kunnossa? Tässä muuutamia asioita joiden epätasapaino voi painaa persettä penkkiin. Ota yks urakka kerrallaan, esim. keittiö tällä viikolla, jotain muuta ens viikolla, kaikkee ei tarvi tehdä kerralla.

Mulla toimii yleensä se, että potkin itseni väkisin aloittamaan jonkin pienen jutun, ja saan sen valmistumisesta intoa ja lisäpuhtia tarttua seuraavaan haasteeseen.

Jos jatkuvasti väsyttää, kannattaa myös miettiä, voisiko se johtua jostain terveysjutusta; vitamiinien puute, kilpirauhasarvot, diabetes, matala hb?

Liikunta myös antaa lisää virtaa, kun vaan saa itsensä liikkeelle.

"..."
Täällä sama. Kun oon viimein saanut nuo lapset untenmaille niin oon ihan naatti ja lamaantunut. Tää on tätä koko ajan joka päivä aamusta iltaan. Kun ehtis edes joskus kunnolla siivota niin sekin auttais jo paljon. Urheilemaan mä en ainakaan pääse, mutta kyllähän noiden lasten kanssa tulee ulkoiltua muuten. Tuntuu vain että tää on ihan loputon maratoni joka päättyy ehkä joskus vuosien päästä.

määvaa
Täällä samaa. En jaksa yhtään mitään... Mulla kylläkin kilpirauhasongelmia (lääkitys ei sopinut ja nyt kroppa ihan sekasin, mietitään mitäs nyt) + raudanpuute. Mut oli syyt mitä vaan niin ymmärrän kyllä, jossain kohti tulee se piste kun ei ittensä pakottaminenkaan auta...ku ei vaan pysty ei kykene. Eikä muut ymmärrä, saati auta :(

"Naatti"
Niin...liikaa hiilaria, stressiä ja TAVARAA (se stressaa, kun on tuota tilanahtautta)
Liian vähän liikuntaa ja ulkoilua (ei oikeastaan ollenkaan) ja unta
Kierre on tässä valmiina.

Yhteistyössä