Mistä edullisia talvivaatteita vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i1na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

i1na

Jäsen
30.10.2011
155
0
16
Lappeenranta
Meidän 7kk poika, kohta kokoa 86cm, kasvaa hirveää vauhtia ja alkaa pikkuhiljalleen iskeä hirveä stressi kun nyt käytössä olevat talvivaatteet jäävät pieneksi ja mistään en ole vielä löytänyt hyviä, mutta sopivanhintaisia tilalle..

Vinkkejä mistä voisin etsiä? Nyt olen lähinnä nettikaupoissa seilannut kun kaupat on sen verran kaukana..

Itsekin olisin ehdottanut odottamaan alennusmyyntejä. Myös www.nettikirppu.fi -sivusto kannattaa tsekata tasaisin väliajoin. Heillä on uuttakin tavaraa myynnissä. Nyt postari 1 eur vuoden loppuun.

Liekö kirppiksiä tai lastenvaatekirppiksiä Lpr-suunnilla? Meillä käytetään vielä äitiyspakkauksen pukua, mutta löysin myös lämpimän Jonathanin gorepuvun lastenvaatekirppikseltä 2,5 eurolla. Kympin hujakoilla on kohtuukuntoiset puvut olleet sekä PK-seudun että Turun lastenvaatekirppiksillä.

Kolmisen viikkoa, jos malttaa, niin saa -50% hinnoin jo jotain aleista. Mahtaako teidän poika olla kovin pitkäraajainen, kun noin isoa kokoa käyttää ikäisekseen? Nimittäin haalareiden malleissahan on isoakin eroa, esim. H&M:n vettäpitävät (corduravahvikkeiset) puvut on pitkäraajaiselle sopivia, samoin Po.P. Silloin saattaa mennä kokoa pienempi puku, kuin vaikka jostain Reimasta. Ja esim. Remu taitaa olla pientä kokoa ylipäänsä. Ticketin Baby Baggie taas ainakin vielä viime vuonna oli ihan hurjan isoa kokoonsa nähden, eli jos vaikka huutiksessa löydät kokoa 80, niin varmasti riittää. Tosin niissä on lyhyet lahkeet+hihat eli lyhytraajaiselle sopivia.

Eli ei kannata tuijottaa kokolappua, vaan ottaa kirppikselle mukaan mittanauha/kysellä Huutiksessa mittoja.

Kiitti kaikille vinkeistä!

Mä just ajattelin että pitäisi varmaan odottaa alennusmyynteihin.. Voi tässä kuitenkin jo etukäteen käydä pukuja katselemassa eri sivustoilla ja kaupoissa. Täällä päin on aika huonosti kirppareita. Mä usein käyn, mutta harvoin teen mitään hyviä löytöjä.. :( Vauvankin vaatteet on useimmiten niin huonokuntoisia, että en mä niitä todellakaan halua oman lapseni päälle.

Meidän poitsu on pitkä ja leveäharteinen. Muutenkin kaikinpuolin isokokoinen kaveri, joten pukua valitessa pitää se huomioida ja todennäköisesti vielä sovittaa että se puku sopii kunnolla myös mahdollisten lämpimien alusvaatteiden kanssa :)

Nyt mä oon myös Huuto.net:ssä seilannut ja siellä tosiaan on muutamakin halpa ja hyvältä vaikuttava puku. Kätevä paikka! :) Pitää nyt toivoa että mun huudot voittaa niin saa poika puvun :)