Mistä blogille lukijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hamsteri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
käykää kurkkaamassa mun blogi meandmylife-bynoora.blogspot.com kaikki joita yhtään kiinnostaa!! aika tavallinen lifestyle-blogi, mutta oisin enemmän kun tosi iloinen jos vaivautuisitte tsekkaamaan ja vaikka pistämään kommentin :-)

Oma blogini syntyi halusta kirjoittaa ja toisaalta myös paikaksi, johon voin purkaa tuntojani, ehkä vähän terapiaksikin, ja keskustellakseni samanhenkisten kanssa - tosin vielä ei ole keskustelua syntynyt.

Hiukan aikuisempi nainen siis kirjoitta uuden elämän aloituksesta, kun lyhyessä ajassa elämä muuttuu: uusi parisuhde, äitiys, muutto - sitten yllättäen työttömyys ja uuden uran etsintä. Miten pysyä muodin ja tyyliln hermolla? Miten pihaa hoidetaan? Yrityksen ja erehdyksen kautta.

http://uudenelamanalussa.blogspot.fi/

http://pikamulkaus.com
Blogissa kerron testaamistani tuotteista ja miltä ne tuntuvat ensisilmäyksellä. Pääaiheina ovat autot ja tekniset laitteet (kuten tabletit ja puhelimet) mutta blogissa on myös muita kategorioita. Viimeksi kävin tutustumassa erikoisautoja myyvään liikkeeseen.

Ite kirjotan blogia vaihtarivuodestani vähän niinkuin itselle muistoksi ja muille jakaakseni omia kokemukisa. Ihan koukussa olen touhuun :D

http://kuumassalahteessa.blogspot.fi/

charmingandcolliding.blogspot.com - kirjoitan blogia ulkomaille muuttamisesta rakkauden perässä, opintojen aloittamisesta täysin alusta ja kaikelta siltä väliltä. Minulla ei sinänsä ole mitään varsinaista syytä, että MIKSI kirjoitan - yksinkertaisesti rakastan vain kirjoittamista ja valokuvaamista sekä samalla ystäväni ja perheeni pysyy mukana elämässäni!

Näin blogien lukijana voin sanoa, että olen löytänyt kaikki lempiblogini Googlen kautta. En siksi että olisin etsinyt blogeja, vaan siksi että olen etsinyt tietoa jostain aiheesta ja blogi löytyi hakutuloksista. Se siis sisälsi jotain kiinnostavaa. Sitten jäin katsomaan onko siinä blogissa muutakin yleisesti minua kiinnostavaa, ja ryhdyin seuraamaan sitä. Sanoisin siis, etä tärkeintä on että teillä on hyvä kirjoitustyyli ja kiinnostavaa sanottavaa, sillon lukijoita alkaa tulla ihan itsestään ilman mainostamista.

En edelleenkään etsi uusia blogeja minkään listauksen tai mainoksen perusteella, vaan sattumalta päädyn niihin.

Minäkin olen jokin aika sitten perustanut blogin ja tervetuloa lukemaan blogiani. Liittykää lukijoiksi niin voin sitten liittyä teidän bloginne lukijaksi.
Itse kirjoitan blogissa ihan kaikesta meidän perheessä tapahtuvasta. Shoppailu, matkustus yms.

[QUOTE="Piia";27789594]Minäkin olen jokin aika sitten perustanut blogin ja tervetuloa lukemaan blogiani. Liittykää lukijoiksi niin voin sitten liittyä teidän bloginne lukijaksi.
Itse kirjoitan blogissa ihan kaikesta meidän perheessä tapahtuvasta. Shoppailu, matkustus yms.[/QUOTE]

Musta lohikäärme

Näin blogien lukijana voin sanoa, että olen löytänyt kaikki lempiblogini Googlen kautta. En siksi että olisin etsinyt blogeja, vaan siksi että olen etsinyt tietoa jostain aiheesta ja blogi löytyi hakutuloksista. Se siis sisälsi jotain kiinnostavaa. Sitten jäin katsomaan onko siinä blogissa muutakin yleisesti minua kiinnostavaa, ja ryhdyin seuraamaan sitä. Sanoisin siis, etä tärkeintä on että teillä on hyvä kirjoitustyyli ja kiinnostavaa sanottavaa, sillon lukijoita alkaa tulla ihan itsestään ilman mainostamista.

En edelleenkään etsi uusia blogeja minkään listauksen tai mainoksen perusteella, vaan sattumalta päädyn niihin.

Jokaisella on omat tapansa. Itse olen löytänyt niin mainostuksella kuin muillakin tavoilla. Mikään tapa ei ole huono tapa.

Jokaisella on omat tapansa. Itse olen löytänyt niin mainostuksella kuin muillakin tavoilla. Mikään tapa ei ole huono tapa.

Jep. Itsekin tykkään mainostaa, varsinkin nyt kun on arvontakin pystyssä.
Eniten lukijoita minulle on tullut Blogilistan kautta, sinne tosiaan kannattaa oma bloginsa ilmoittaa.

Viima Nuutti Leilei!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Jep. Itsekin tykkään mainostaa, varsinkin nyt kun on arvontakin pystyssä.
Eniten lukijoita minulle on tullut Blogilistan kautta, sinne tosiaan kannattaa oma bloginsa ilmoittaa.

Viima Nuutti Leilei!

Juu ja blogloviniin ja sitten on erillisiä bloginmainostus paikkojakin. Tosin taitaa nykyisin kaikki olla maksullisiakin. Mulla ei ainakaan tuo blogispotti toimi.

Mä voin kans laittaa omani vaikka se onkin vilahtanut mun omassa ketjussa...kommentoiti on sallittu ja otetaan vastaan kaikki...risuisetkin jätetään sinne roikkumaan :D
VillaNanna

• Tykkää
Reactions: demdem

Yhteistyössä