Mistä arjen asiasta olet juuri nyt onnellinen?

Mistä arjen asiasta olet juuri nyt onnellinen? Jätetään sellaiset isommat ja yleismaailmalliset jutut, läheisten terveys jne., pois ja mietitään ihan pikku juttuja, jotka piristää ja tekee onnelliseksi. Onko se raha, uusi harrastus vai mikä?

Mä aloitan...

olen onnellinen JUURI NYT, koska

-jaksoin leipoa sämpylöitä ja ne maistui ihanilta, nam!

-laitoin kylpyveden valumaan ja kohta pääsen vaahtokylpyyn kuuntelemaan musiikkia ja rentoutumaan hetkeksi

 
-Lapset on hiljaa ja herttaisia.

-Sisko kävi kylässä, siskon kaveri kävi kylässä, käytiin perhekerhossa seurustelemassa muiden kanssa.

-Puimurit on pelloilla.

-Talli on siivottu.

-Mies tulee puolen tunnin sisään kotiin.

Listaa vois vielä jatkaakin, yllättävän hyvä fiilis...
 
Monestakin asiasta esim. tänään saimme luokkakaverin kanssa opinnäytetyön hyvin alkuun ja tällä viikolla todennäköisesti tulee aika paljon valmiiksi. Pojan silmätulehdus parani itsekseen eikä tarvinnut lähteä päivystykseen. Kohta kahvit kiehuun ja kinkkupasteijat uuniin ja mies tulee kotiin varmaankin tunnin päästä. Hyvin on elämä mallillaan =)
 
Sain tänään tietää, että minun avullani eräs nainen on onnistunut tulemaan raskaaksi =)

Aamuinen munasolupunktio meni hyvin, ja 35 munasolua saatiin saaliiksi :)

Ja telkkarista tulee juuri nyt Miami Ink & Chris Nuñez on ihan hiton hot :p
 
Siitä, että kävin jumpassa tänään ja juoksemassa eilen. Aion jaksaa myös huomenna.
Ja siitä, että tuo mies on sittenkin kehityskelpoinen ja ettei tämä liitto nyt sittenkään taida hajota.
Ja siitä, että lapsille menee hyvin tarhassa ja ovat onnellisen oloisia kavereita yleensäkin.
 
oi ihanaa! lisää näitä!

-polskin äsken kylvyssä ja meitin Donatello (kissa 2v.) tuli hädissään naukumaan ammeen viereen ja piti vahtia koko kylvyn ajan :D Raukka on itse joutunut pari kertaa pesulle ja oli huolissaan kun mami-raukka oli joutunut kanssa kauheaan vesipaikkaan... Kyllä tuli hyvä olo, kun kissakin nuin välittää :)
 

Yhteistyössä