hukassa
Mistä pitää hakea parisuhdeterapiaa tai vastaavaa apua kun on suhde kriisissä. Mies on (vastoin tahtoaan) ihastunut työkaveriin, mutta hänen mukaan mitään ei ole tapahtunut. Meillä on 11 v yhteiseloa takana, kaksi lasta -4v ja 4 kk- ja rakastamme toisiamme. Emme halua missään nimessä erota, vaan haluamme päästä asian yli. Mutta tuntuu vaikealta. Luottamus on täysin kateissa minun kannaltani, koska olen jo muutaman viikon epäillyt jotain. Kysyttyäni mikä tämä juttu nyt oikeen on mieheni sanoi että olen ihan höpsö, ne on vaan kavereita. Mutta ei hän muitten (miespuolisten) kavereittensa kanssakaan lähettele tekstareita monesti päivässä... Olen ollut tosi alamaissa viimeiset viikot ja tietysti mielessäni on seikkaillut tuhannet eri mielikuvat ja kysymykset. En edes tiennyt voivani tuntea näin, niin yllättynyt, yksinäinen ja jopa hieman vainoharhainen. Välillä itseänikin on naurattanut mielikuvitukseni! Ja olen yrittänyt kysyä välillä mieheltä onko meillä juteltavaa tai kerrottavaa mut hän ei näytä huomaavan miten tämä asia syö minua! Eilen sit viimein sain miehen vähän avautumaan: ehkä tämä ei ollutkaan niin naurettava ja höpsö juttu sittenkään. Hän myönsi että nainen, n kk sitten, osoitti kiinnostusta, joka tieysti tuntui hyvältä, onhan siitä jo yli vuosikymmen kun me oltiin vastaihastuneita. Hän on kuitenki kunnollinen perhekeskeinen mies eikä ollut aikeissa mihinkään mutta... Kysyttyäni eilen uudestaan onko myös HÄN ihastunut hän ei sitä enään kieltänyt, muttei myöntänytkään! Hän kuitenki painotti sitä että mitään ei oo tehty, mihinkään hän ei oo menossa, rakastaa kyllä vain minua ja että kyllä tästä selvitään! Mutta miten? Tarvitaanko me tosiaan ammattiapua jo? Jutteleminen henkevistä kun ei tiedettävästi ole miesten vahvin laji... Tuntuu pahalta ja vaikealta! Mistä apua? Toisitako vaan vai?
Mistä apua?
Mistä apua?