Mistä aiotte varastaa joulukuusen tänä vuonna?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis mä todellakin haluaisin harrastaa seksiä kaikkien M1ehen postaamien naisten kanssa. Tosin kyllä mulle suomalainenkin nainen kelpaa. Tykkään kyllä eniten hoikista tytöistä, tosin tissit pitää olla ihan kohtuulliset. Mut ihan riittää nää korealaisten pienet ja terhakkaat.
 
Siis mä todellakin haluaisin harrastaa seksiä kaikkien M1ehen postaamien naisten kanssa. Tosin kyllä mulle suomalainenkin nainen kelpaa. Tykkään kyllä eniten hoikista tytöistä, tosin tissit pitää olla ihan kohtuulliset. Mut ihan riittää nää korealaisten pienet ja terhakkaat.
Positiivista palstapalautetta. :D Laitetaan hieman runsaammilla rinnoilla varustettu Kim Ji-Hee mieltäsi piristämään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija post: 33939482:
Moni jouluperinne on peräisin ammoisilta ajoilta jo ennen kuin kristinusko oli tänne rantautunut. Ja tuo puna-valkoinen joulupukki juontaa juurensa kärpässieni-traditioon kun shamaani kävi jakamassa sieniä tähän aikaan vuodesta ihmisille ja mihin viittaa myös lahjat kuusen alla kun niitä kärppäreitä kasvaa kuusien alla. Myös pukin lentävät porot viittaa trippiin ja porothan tunnetusti syö kärpässieniä lumen alta.
Enpä ole tuota ennen kuullut. Onpa tyhmä elukka tai kun ei ruokaa ole syö mitä eteen sattuu? Kuusien luppoa ne kyllä ovat syöneet mun lapsuudessa
 

Yhteistyössä